Organizowane od 2011 roku E-commerce Poland Trade Fair (Targi eHandlu) to największe spotkanie branży e-commerce w regionie CEE, podczas którego 3,5 tys. przedstawicieli e-sklepów ma okazję poznać najnowsze oferty ponad 100 dostawców różnorodnych produktów i usług dla sklepów internetowych. Wiosną 2016 roku targi odbędą się również w Berlinie.
– Ideą stojącą za wydarzeniem jest zapewnienie idealnych warunków do integracji międzynarodowego środowiska e-commerce, znalezienie odpowiednich partnerów handlowych oraz wymiany doświadczeń. Impreza ta skierowana jest do przedstawicieli sklepów internetowych, działów marketingu oraz firm zainteresowanych sprzedażą w internecie, które szukają rozwiązań wspomagających sprzedaż – mówi Marek Tomaszewski, Managing Director.
Na Targach swoją ofertę przedstawi ponad 80 Wystawców z Niemiec i zagranicy z takich obszarów jak: wsparcie sprzedaży, IT, prawo, marketing, TSL/usługi kurierskie, księgowość/rachunkowość, doradztwo/konsulting. Podczas Targów zaprezentują się m.in: SOFORT, Divante, Dealavo, MonkeyData, Freshmail, Orbitvu oraz IAI Shop (zwycięzca międzynarodowego konkursu PayPal Influencers Contest).
– Wiemy, że sprzedaż w Internecie jest wymaga dobrze zaplanowanych procesów logistycznych, ponad przeciętnej obsługi klienta oraz ciągłego trzymania ręki na pulsie w obszarze marketingu internetowego. Z tego powodu dużą uwagę przykładamy do przygotowania specjalnej części merytorycznej. W strefie edukacyjnej przez ponad 6 godzin Uczestnicy E-commerce Berlin Expo będą mogli wysłuchać czołowych postaci branży e-commerce, ich doświadczeń i praktycznych wskazówek jak odnieść sukces – mówi Piotr Szczepaniak, Managing Director.
Podczas E-commerce Berlin Expo, będzie można:
- wysłuchać prezentacji przedstawicieli podbijających świat startupów i światowych gigantów jak m.in. Google, Castorama, Samsung, Brand24 (więcej info poniżej), Audioteka (więcej info poniżej);
- wymienić doświadczenia z właścicielami e-sklepów z różnych państw;
- znaleźć partnerów handlowych z innych państw;
- poznać najnowsze rozwiązania dla e-sprzedawców oferowane przez dostawców z całego świata.
Targi E-commerce Berlin Expo odbędą się 27 kwietnia 2016 roku na terenie Postbanhof w Berlinie. Zwiedzanie Targów jest bezpłatne – wystarczy zarejestrować się na stronie wydarzenia tutaj. Bilet uprawnia także do bezpłatnego udziału w prelekcjach.
Inspiracje od najlepszych praktyków
Podczas E-commerce Berlin Expo zwiedzający będą mogli nie tylko porozmawiać z wystawcami, ale również wysłuchać prezentacji typu case study, o których wartość merytoryczną organizator dba w szczególności.
Wśród prelegentów znaleźli się przedstawiciele startupów, które osiągnęły światowy sukces m.in:
- Michał Sadowski, założyciel i CEO firmy Brand24, z której usług korzysta m.in. Calsberg, Ikea, Intel, Panasonic czy kancelaria Białego Domu (obsługuje klientów w 37 krajach);
- Marcin Beme, założyciel i CEO serwisu Audioteka zajmującego się produkcją i dystrybucją audiobooków. Firma działa obecnie na 23 rynkach, produkt oferowany jest w 12 językach i jest największym rywalem należącego do Grupy Amazon serwisu Audible. Sam Marcin uhonorowany został przez prezydenta najwyższy cywilnym odznaczeniem, którym jest Złoty Krzyż Zasługi za wkład w polską kulturę i przedsiębiorczość;
oraz Anna Lankauf (Divante), Kamil Glenszczyk (Google Ireland), Michał Walczyński (Samsung), Michał Russak (Castorama) i 20 innych osób.
Networking
E-commerce Berlin Expo to nie tylko okazja do poznania oferty specjalistów wspomagających branżę e-commerce, ale również miejsce spotkań praktyków. W strefie networkingu można bezpośrednio porozmawiać np. z CEO platformy sprzedażowej o planach jej rozwoju i posłuchać jak znane wszystkim sklepy wdrażały i testowały nowe rozwiązania. Z takiej okazji trzeba skorzystać!
E-commerce Berlin Expo to wydarzenie obowiązkowe w kalendarzu każdego e-commerce managera. Do zobaczenia 27 kwietnia w Berlinie. Wstęp na Targi jest bezpłatny dla osób, które zarejestrują się do 1.03.2016 – rejestrować się można już teraz na stronie ecommerceberlin.com