Zaletą przygotowanej listy jest to, że została ona podzielona na kategorie, co jeszcze bardziej ułatwia w zorientowaniu się, które narzędzia mogą pomóc nam w rozwiązaniu najpilniejszych potrzeb. Autorzy opracowania wyselekcjonowali te obszary, które dla każdego startupu mają priorytetowe znaczenie. Następnie, do każdego z takich obszarów, zaproponowali kilka rozwiązań, które w ich opinii najskuteczniej odpowiadają na wyzwania stojące przed founderami oraz ich zespołami.
Szeroki wybór: od finanse po marketing
Przy kompilowaniu narzędzi, twórcy zestawienia skoncentrowali się na takich kategoriach jak „Bankowość i finanse”, „Design i brand” czy „Zarządzanie i administracja”. Nie brakło również narzędzi marketingowych. Przeglądając więc proponowaną listę, można swobodnie wybrać te rozwiązania, których brak odczuwa się szczególnie dotkliwie.
Co jest na liście?
Zestaw proponowanych narzędzi został najpierw udostępniony w serwisie LinkedIn: