Rusza akcja promocyjna Xerox skierowana do sektora SMB. Do wygrania billboardy reklamowe oraz urządzenia Xerox WorkCentre 3325.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

7 stycznia 2013 rusza akcja reklamowa „Xerox pomaga przedsiębiorcom” zorganizowana przez Xerox, która skierowana jest do właścicieli małych przedsiębiorstw. Na na page Xerox na Facebooku (www.facebook.com/XeroxPolska?fref=ts), w aplikacji, będzie realizowany konkurs skierowany do przedsiębiorców. Zadaniem uczestników będzie w ramach 300 znaków określić jak urządzenie Xerox WorkCentre 3325 może pomóc w prowadzeniu firmy. Najlepsze zgłoszenia zostaną opublikowane billboardach wraz z nazwą, logotypem oraz zdjęciem zwycięskich przedsiębiorców. Billboardy reklamujące zwycięskie firmy będą nagrodami w konkursie. Oprócz tego do wygrania będą urządzenia WorkCentre 3325. Celem akcji jest promocja tych wielofunkcyjnych urządzeń, które umożliwiają drukowanie, skanowanie, kserowanie i faksowanie. Te tanie w eksploatacji urządzenia, Xerox adresuje właśnie do właścicieli SMB.

- Mamy nadzieję, że nasza kampania zainteresuje przedstawicieli small businessu w Polsce. Liczymy, że będzie to ciekawe doświadczenie zarówno dla naszych potencjalnych klientów jak i dla naszej marki. Xerox zainteresowany jest rozwojem działań w zakresie social media – mówi Arkadiusz Chłopik - A&P and Strategy Marketing Manager w Xerox Polska.

Kampanię realizuje agencja interaktywną Biuro Podróży Reklamy. Kampania będzie reklamowa na Facebooku oraz za pomocą SEM i potrwa do 17 marca 2013 roku.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)