Nowa funkcjonalność dla pasażerów PKP Intercity! W Google Maps pojawiła się funkcja „Kup bilet”

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Nowa funkcjonalność dla pasażerów PKP Intercity! W Google Maps pojawiła się funkcja „Kup bilet”

Udostępnij:

Pasażerowie PKP Intercity, którzy używają aplikacji Google Maps mogą już skorzystać z opcji łatwego przekierowania na stronę przewoźnika. Funkcja ta była już wcześniej wprowadzona w aplikacji Jakdojade i spotkała się z pozytywnym przyjęciem podróżnych. Współpraca z Google Maps to kolejny krok przewoźnika, który stale rozwija sieć sprzedaży o kolejnych partnerów.

Osoby, które planują swoją podróż z Google Maps  mają powody do zadowolenia. Już teraz mogą oni skorzystać z funkcji „Kup bilet”, która przeniesie ich do zakupu biletu w systemie e-IC, w którym wyświetlony zostanie pociąg znaleziony wcześniej na platformie. Dzięki nowej funkcjonalności zaoszczędzą oni czas na szukaniu odpowiedniego połączenia na stronie przewoźnika. To szczególnie przydatna funkcja dla pasażerów, którzy korzystają z transportu mieszanego. Od teraz będą oni mogli jeszcze lepiej zaplanować swoją podróż. 

Funkcja „Kup bilet” pojawi się przy wielu połączeniach krajowych. Docelowo mają nią zostać objęte wszystkie pociągi

– Bardzo cieszy nas współpraca z tak dużym partnerem, jakim jest Google. Wsłuchujemy się w głosy naszych pasażerów i rozumiemy, jak wiele z nich korzysta z różnych aplikacji, by skutecznie zaplanować swoją podróż. Kolejna współpraca z zewnętrznym kanałem to ukłon w ich stronę. Pracujemy nad tym, by sieć sprzedaży z każdym miesiącem się powiększała – mówi Tomasz Gontarz, Wiceprezes Zarządu PKP Intercity.

W kwietniu bieżącego roku podobna funkcja pojawiła się w aplikacji Jakdojade i spotkała się z ciepłym przyjęciem przez podróżnych. Na tym przewoźnik nie poprzestaje. W przyszłości PKP Intercity planuje udostępnić opcję bezpośredniego zakupu biletów w aplikacji Jakdojade, kontynuując tym samym strategię rozszerzania sieci sprzedaży na zasadach ujednoliconych warunków handlowych.

Współpraca z zewnętrznymi partnerami filarem strategii przewoźnika

Sieć sprzedaży PKP Intercity stale się powiększa. Tylko w sierpniu tego roku dołączyło do niej dwóch doświadczonych partnerów – Infobus oraz eTravel, z którymi integracja zakończy się w ciągu 3 miesięcy. Ponadto od maja 2022  roku spółka nawiązała współpracę z największymi serwisami sprzedającymi bilety, takimi jak mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash czy KOLEO. Współpraca z zewnętrznymi partnerami okazała się hitem wśród podróżnych. W ramach UWH do końca lipca sprzedanych zostało już ponad 4,3 miliona biletów!

Sukces polityki ujednoliconych warunków handlowych skłonił PKP Intercity do rozszerzenia sieci sprzedaży o punkty stacjonarne. Pasażerowie, którzy z różnych powodów nie decydują się na zdalny zakup biletów, w niedalekiej przyszłości będą mogli je zakupić w kioskach, hotelach, sklepach spożywczych oraz na stacjach benzynowych. Dzięki takiej strategii brak kasy biletowej PKP w najbliższej miejscowości nie będzie już stanowić problemu.

 

Nevomo nawiązuje współpracę z GATX Rail Europe i przedstawia nowy produkt

Jakie korzyści daje wdrożenie systemów informacji GIS w transporcie kolejowym?