Skorzystają organizatorzy imprez i ich goście
Według Kariny Hertel, dyrektor zarządzającej segmentem Lifestyle & Kultura w Grupie Onet-RAS, na współpracy Onetu i KupBilet skorzystają nie tylko organizatorzy eventów, ale także internauci. Obok artykułów informacyjnych znajdą na stronie serwisu również opisy imprez sportowych, kulturalnych i biznesowych. Do tego będą mogli kupić za pośrednictwem witryny bilety na właśnie te wydarzenia.
– Według analiz i przygotowanej oferty liczymy na dotarcie do wszystkich rodzajów wydarzeń, koncertów, festiwali, imprez sportowych jak i szkoleń oraz innych „biletowanych” eventów w Polsce – dodaje Marcin Krysiński, prezes KupBilet, czytamy w informacji prasowej. Jego zdaniem brakowało do tej pory na naszym podwórku mocnego sojuszu firm, które wspólnie dystrybuowałyby bilety.
Sprzedają w sieci i stacjonarnych punktach
Wskazuje również, że dzięki połączeniu sił KupBilet z Onetem, łatwiej będzie organizatorom wydarzeń promować imprezy, zaś internautom docierać do informacji o nich. Wszystko to ma zwiększyć sprzedaż wejściówek. Do tej pory użytkownicy platformy nabyli za jej pośrednictwem blisko 30 milionów biletów na ponad 22 tysiące eventów.
Firma Marcina Krysińskiego powstała 2003 roku, działa także poza siecią, gdzie sprzedaje wejściówki w mniej więcej 700 stacjonarnych punktach oraz współpracuje m.in. z klubami i związkami sportowymi oraz znanymi firmami, jak Empik, a od teraz również z gigantem medialnym należącym do niemieckiego koncernu Ringier Axel Springer Polska. Po połączeniu z Onetem platforma dostępna jest pod adresem kupbilet.onet.pl.