– Przejęcie Mode360 to element naszej szerszej strategii umacniania się na pozycji globalnego lidera na rynku automatycznej fotografii produktowej. Zasoby ludzkie, sieć dystrybucji oraz własność intelektualna Mode360 pozwolą Orbitvu dostarczać lepsze rozwiązania dla tego rynku szybciej. Planujemy zintegrowanie produktów przejętej marki z własną ofertą produktową oraz z naszym oprogramowaniem. Z kolei klienci Mode360 zyskają dostęp do technologii Orbitvu i globalnej sieci wsparcia technicznego, a Orbitvu otworzy się na nowe segmenty rynku – komentuje Tomasz Bochenek, założyciel i Prezes Zarządu Orbitvu.
Mode360 i Orbitvu łączą siły
Mode360 działa na rynku rozwiązań dla fotografii produktowej od roku 2008. Spółka stworzyła technologię, w oparciu o którą oferuje gamę urządzeń przeznaczonych głównie dla rynku e-commerce.
Natomiast Orbitvu to gracz na światowym rynku zautomatyzowanych rozwiązań fotograficznych, dostarczający gotowe studia fotograficzne wraz z oprogramowaniem do tworzenia i zarządzania treścią wizualną. Produkty Orbitvu są wykorzystywane do fotografowania obiektów i ludzi, przeznaczone dla wielu branż, począwszy od odzieżowej i FMCG, na firmach produkcyjnych B2B kończąc. Z rozwiązań oferowanych przez Orbitvu korzysta wiele międzynarodowych blue chipów, w tym największe firmy e-commerce.