Transformacja cyfrowa przyspieszy zakupy
Nowa funkcja Scan & Go, jak podaje serwis wiadomości handlowe.pl, to odpowiedź Lidla na rosnące oczekiwania konsumentów w zakresie wygody i oszczędności czasu. Pilotaż jest obecnie prowadzony w ok. 20 lokalizacjach w Polsce, a ich celem jest ocena funkcjonalności rozwiązania, jego intuicyjności oraz odbioru przez klientów.
– Dzięki aplikacji Lidl Plus personalizujemy ofertę i tworzymy wokół niej cały ekosystem usług. Dobrym przykładem jest funkcja Scan & Go, którą obecnie testujemy w około 20 sklepach. Pozwala ona klientom skanować produkty na bieżąco przy użyciu własnego telefonu, widzieć korzyści z oferty Lidl Plus w czasie rzeczywistym i płacić bezgotówkowo, bez konieczności wyciągania artykułów przy kasie – wyjaśnił Marcin Moroz, dyrektor IT Lidl Polska, cytowany w serwisie wiadomoscihandlowe.pl.
Regulamin sieci Lidl został już zaktualizowany o nową usługę. Dopiero po zakończeniu tego pilotażu i dokładnej analizie wyników, Lidl Polska zdecyduje o ewentualnym rozszerzeniu projektu na inne lokalizacje w kraju.