Nowa strona internetowa www.pocztex.pl oferuje usługi dla dwóch grup klientów: detalicznych (dla Ciebie) oraz biznesowych (dla firmy). Jeżeli chcemy szybko i wygodnie nadać paczkę, na stronie głównej wybieramy format przesyłki oraz jedno z 3 możliwych miejsc jej dostarczenia (pod adres, do punktu lub automatu pocztowego). Już tylko wskazanie tych parametrów daje możliwość poznania ceny za usługę. Po kliknięciu: „Nadaj przesyłkę” wprowadzimy bardziej szczegółowe parametry nadania, możemy skorzystać z usług dodatkowych oraz wybrać formę dostawy. Na końcu otrzymamy możliwość opłacenia przesyłki, którą zamierzamy nadać w placówce pocztowej. Po zakończeniu procesu etykieta adresowa jest przesyłana na wskazany przez klienta adres email.
– Wprowadzamy nowy standard usług świadczonych w ramach Pocztexu. Doręczenie w przewidywanym terminie D+1, czyli następnego dnia po nadaniu, to nasza odpowiedź na wymagania rynku. Klientom oczekującym błyskawicznego doręczenia ważnych przesyłek, dedykujemy usługę Na Dziś, czyli dostawę w wybranych miastach i relacjach tego samego dnia. Ponadto coraz więcej usług w ramach Pocztexu, takich jak możliwość płatności za przesyłkę, dostępnych jest on-line – zaznacza Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Prezentacja nowej oferty Pocztexu podczas konferencji prasowej 15 listopada br. była zwieńczeniem wielu miesięcy prac nad wdrożeniem rewolucyjnych zmian w usłudze. W pierwszej kolejności Poczta Polska zaprezentowała unowocześnione logo swojej marki kurierskiej. Biało-czerwone skrzydło widniejące w nowym logo Pocztexu z jednej strony symbolizuje dynamikę i szybkość, a z drugiej wyraźnie akcentuje 100% polski kapitał marki. Celem rebrandingu jest nie tylko wzmocnienie pozycjonowania marki w nowoczesnych kanałach komunikacji, ale także zaakcentowanie pozytywnych zmian, jakie odczują klienci korzystający z usługi.
Poczta Polska planuje wprowadzenie kolejnych udogodnień do swojej flagowej usługi kurierskiej, w tym między innymi nadanie przesyłki bez etykiety. Ponadto już wkrótce klienci zyskają dostęp do aplikacji mobilnej, zapewniającej m.in. możliwość nadania przesyłek Pocztex, ich śledzenie oraz odbiór z automatów paczkowych. Twórcą tego kompleksowego rozwiązania informatycznego, obejmującego także dostęp do dedykowanego Panelu Klienta dla osób korzystających z komputerów, będzie spółka z grupy spółek Poczty Polskiej – Poczta Polska Usługi Cyfrowe.