Ekspansja zagraniczna i ponad 200% więcej użytkowników. Podsumowanie roku AleRabat.com

Dodane:

Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Udostępnij:

2017 rok upłynął w AleRabat.com pod znakiem międzynarodowego rozwoju i intensywnej pracy nad promocją naszej platformy. Uruchomiliśmy zagraniczną wersję portalu Buykers.com, która jest dostępna obecnie w Turcji, Brazylii, Indiach, Rosji, Czechach, Niemczech, Australii i Hiszpanii.

Polska odsłona wciąż odnotowuje wzrost ilości nowych użytkowników. Nie bez powodu – w ciągu całego roku dodaliśmy ponad 250 tysięcy różnych kodów rabatowych, więc mniej więcej co 2 minuty pojawiał się zupełnie nowy kupon. 

Czytasz właśnie kolejny tekst podsumowujący mijający rok. Poprosiliśmy w nim członków zespołów polskich startupów, by opowiedzieli, co udało im się osiągnąć w 2017 roku. Jeśli chcesz przeczytać inne artykuły na ten temat, zajrzyj tutaj.

Na zdjęciu: Jacek Jackowski, HR&PR Manager w AleRabat.com

Wzmożone działania marketingowe i PR-owe, a także dogłębna analiza rynku e-commerce znacznie wpłynęły na zwiększenie liczby użytkowników, a także wzrost popularności portalu zarówno w Polsce, jak i na wszystkich rynkach zagranicznych. Ogromny wpływ na rozwój AleRabat.com mają social media, a także blogi i vlogi tematyczne, które edukując użytkowników pokazują, jak powinni korzystać z kodów rabatowych, by zakupy były po prostu tańsze. Dzięki silnemu wpływowi popularnych w sieci influencerów docieramy do bardzo określonej klienteli, która nastawiona jest na zakup wyselekcjonowanych produktów.

Prężny rozwój naszej firmy to niewątpliwie zasługa całego zespołu, który cały czas wdraża założone cele, a w okresach wzmożonych działań potrafi zdziałać cuda. Zespół został rozbudowany, utworzono nowe struktury, w obrębie których zorganizowano wyspecjalizowane działy. Aby miało to miejsce – przeprowadziliśmy ponad 240 rozmów rekrutacyjnych, z których wyłoniliśmy najlepszych pracowników naszego teamu. 

Buykers.com, czyli międzynarodowa odsłona portalu, z miesiąca na miesiąc umacnia swoją pozycję na wszystkich rynkach, często wbrew temu, co na temat sytuacji ekonomicznej donoszą zagraniczne media. Zburzyliśmy bariery, które mogłyby podczas międzynarodowej współpracy występować. Coraz częściej zdarza się, że nawet nie musimy zabiegać o klientów, bo sami wyrażają chęć kooperacji. W 2017 roku z naszych kuponów skorzystać mogli już obywatele 7 innych krajów z pięciu kontynentów. 

W 2017 roku postawiliśmy na bardzo silne działania w obrębie akcji specjalnych, takich jak Black Friday czy kampanie z okazji Świąt Bożego Narodzenia, Dnia Matki, Dnia Kobiet, etc., co pomogło wygenerować łącznie ponad milion transakcji w sklepach online. Konsekwentnie realizowane plany spowodowały, że obroty firmy w porównaniu z ubiegłym rokiem wzrosły o 100%. 

Autor tekstu: Jacek Jackowski, HR&PR Manager w AleRabat.com