Pojawił się nowy fintech – Pluxee Polska. Firma działa w obszarze HR, marketingu i sprzedaży

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Pojawił się nowy fintech – Pluxee Polska. Firma działa w obszarze HR, marketingu i sprzedaży

Udostępnij:

Pluxee Polska to spółka wyodrębniona z globalnych struktur Grupy Sodexo – odpowiada za cyfrową transformację benefitów pracowniczych i narzędzi zwiększających sprzedaż. Firma jest fintechem działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży. Z oferty spółki korzysta ponad 50 tysięcy klientów oraz 2 miliony użytkowników.

– Pluxee, to już na starcie bardzo silny gracz. W Polsce stoi za nami 25-letnie doświadczenie Sodexo, portfel 50 tysięcy klientów oraz 2 milionów użytkowników naszych rozwiązań. To wszystko stanowi ogromny zasób dla marki Pluxee. Wprowadzenie na polski rynek nowego, cyfrowo zorientowanego brandu jest częścią globalnej strategii rozwoju grupy. Cyfrowa, optymistyczna i innowacyjna marka ucieleśnia naszą wizję i silne ambicje na rozwijającym się rynku. – mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor Generalny Pluxee Polska (d. Sodexo Benefits & Rewards Services Polska).

Pluxee Polska to fintech działający w obszarze HR, marketingu i sprzedaży, którego misją jest wywoływanie milionów uśmiechów pracowników, klientów i nagrodzonych każdego dnia. W dzisiejszym zmieniającym się świecie nowa marka zapewnia odbiorcom więcej przyjemności, swobody wyboru i pozwala umiejętnie zadbać o siebie i swoich bliskich wpisując się w hasło: “przyjemności codzienności”.

– Pluxee Polska to lekkość, nowoczesność i cyfrowość w całkowicie bezpiecznej i sprawdzonej odsłonie: płatności mobilne oraz online, karty przedpłacone i wirtualne, eVouchery, aplikacja mobilna, intuicyjna platforma i zupełnie nowy kierunek komunikacji. Chcemy wywoływać uśmiechy, dawać przyjemność i pozwolić – w duchu dzisiejszego szybkiego świata – umiejętnie dbać o siebie i swoich bliskich. Stąd nasze hasło: “przyjemności codzienności”, które dodatkowo wzmacniamy oferując pełną swobodę i wolność wyboru: środki z kart Pluxee każdy może wydać na to, co chce, a nie na to, co musi. – mówi Karol Kamas, Dyrektor Marketingu, Pluxee Polska (d. Sodexo Benefits & Rewards Services Polska).

Co robi Pluxee?

Podobnie jak Sodexo Benefits & Rewards Services Polska, Pluxee Polska wspiera firmy w motywowaniu, budowaniu zaangażowania i zadowolenia pracowników oraz wyznacza kierunek rozwoju narzędzi nagradzania i lojalizowania klientów, kontrahentów  i sił sprzedaży.

Pracodawcy, niezależnie od wielkości organizacji i branży, w której działają mogą wybierać spośród cyfrowych i spersonalizowanych kart lunchowych Pluxee Lunch, prezentów świątecznych Pluxee Prezent poprzez rozwiązania profilaktyczne Pluxee Posiłek, aż po kompleksową platformę benefitową Pluxee.

Z kolei w katalogu skutecznych  cyfrowych nagród Pluxee można znaleźć nowoczesne narzędzia, które doskonale sprawdzą się w akcjach wsparcia sprzedaży: konkursach, loteriach, programach lojalnościowych czy programach motywacyjnych dla sił sprzedaży: Pluxee Nagroda, eVoucher Pluxee Nagroda oraz kompleksowy program lojalnościowy i partnerski Pluxee.

Użytkownicy mogą skorzystać z intuicyjnej aplikacji mobilnej Pluxee, która zapewnia wygodny dostęp do ulubionych przyjemności. Każdy posiadacz aplikacji może błyskawicznie sprawdzić stan sowjego konta i historię transakcji, wyszukiwać miejsca, w których chce dokonać zakupu i zarządzać preferencjami.

– Pluxee to nowoczesna, cyfrowa marka, która odzwierciedla aktualne potrzeby odbiorców, ale również wizję i ambicje nakreślające nasz rozwój. Naszym celem jest wykorzystanie dotychczasowych atutów, przyspieszenie digitalizacji oraz zbudowanie przewag, które umocnią naszą pozycję lidera.

Dodatkowo, nasza uwaga będzie też mocniej skupiona wokół benefitów żywieniowych, które są jednym z najbardziej pożądanych dziś rozwiązań. Nowa karta Pluxee Lunch to dla pracowników dużo więcej niż posiłek – to codzienna przyjemność z jedzenia, dopasowana do preferencji każdego z nich i realna oszczędność, która zostaje w ich portfelu oraz w budżecie pracodawcy – mówi Arkadiusz Rochala, Prezes Zarządu, Pluxee Polska (d. Sodexo Benefits & Rewards Services Polska).

 

Cachet umożliwia miastom ubezpieczenie się od kolizji spowodowanych przez hulajnogi elektryczne

Nowe partnerstwo w branży insurtech – Sandis i Quantee łączą siły

Polsko-francuski fundusz Astorya VC inwestuje w Hiszpanii. Vitaance zebrało 2,2 mln euro