Poznaliśmy zwycięzców Cyfrowych Rewolucji mBanku. Zostali nimi Mroomy i Planteon

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Poznaliśmy zwycięzców Cyfrowych Rewolucji mBanku. Zostali nimi Mroomy i Planteon

Udostępnij:

Blisko pół tysiąca – tyle firm wysłało swoje zgłoszenie do tegorocznej edycji konkursu. Spośród nich jury wybrało siedmiu najlepszych. W tym roku, po raz pierwszy w historii konkursu, nagrody wręczone zostały podczas gali, w trakcie mBank Cyfrowe Rewolucje.

Uczestnicy konkursu walczyli o jedną z siedmiu nagród o łącznej wartości ponad 400 tys. zł. W tym dwie nagrody główne o wartości 150 tys. zł i sześć dodatkowych o wartości 22 tys. zł każda. Firmy mogły się zgłaszać w dwóch kategoriach: firma o obrotach do 10 mln zł i o obrotach od 10 do 50 mln zł. W obu zadanie konkursowe było takie samo: opisz pomysł na prowadzenie firmy w wirtualnym świecie oraz uzasadnij dlaczego to właśnie ten pomysł ma szansę odnieść sukces w e-commerce. W zmaganiach mogły brać udział zarówno firmy o wieloletnim stażu na rynku jak i niemal raczkujące (wystarczyło wykazać obroty za trzy ostatnie miesiące).

Przeczytaj również Jak banki w Polsce współpracują ze startupami? 7 przykładów

Zwycięzcy i nagrody

W kategorii firmy z obrotami do 10 mln zł najlepszy okazał się pomysł firmy Mroomy. Trzy nagrody II stopnia otrzymali: Fabryka Rozsady, Ha! Ha! For Kids i Śmieci.eu eMarket.

W kategorii firmy z obrotami między 10 a 50 mln zł zwyciężyła firma Planteon. A nagrody II stopnia wygrali: Arpol narzędzia profesjonalne i Jurga.

Laureaci oprócz pakietów nagród, które mają im pomóc rozwinąć skrzydła w wirtualnym świecie, dostali też ledger NFT, na którym znajdą cyfrową wersję klasycznej statuetki.

Więcej o zwycięzcach tegorocznych Cyfrowych Rewolucji oraz nagrodach przeczytać można na stronie konkursu.

Gala mBank Cyfrowe Rewolucje

W tym roku, po raz pierwszy w historii konkursu, nagrody wręczono podczas gali, w trakcie mBank Cyfrowe Rewolucje #ecommerce summit. Podczas wydarzenia uczestnicy mieli możliwość wysłuchania 12 prezentacji autorstwa ekspertów branży e-commerce, m.in. Artura Jabłońskiego, Artura Kurasińskiego, Anny Ledwoń, Agnieszki Maciejowskiej i Zuzanny Skalskiej.