PricePanorama.com czyli system profesjonalnego monitorowania cen w intrenecie dla e-sklepów oraz producentów i importerów, właśnie dobija do 10 000 monitorowanych sklepów w Polsce. Co więcej na swoim koncie ma właśnie pierwszą transakcje monitorowania na Ukrainie. A jeszcze w tym roku chce obserwować wybrane sklepy w Czechach i Rumunii.
PricePanorama jest narzędziem do budowania polityki cenowej, który obecnie jest w wersji „beta2”, ale już teraz oferuje najważniejsze rozwiązania. Pierwsze z nich „monitorowanie sklepów” pozwala w prosty sposób obserwować: jakie produkty zmieniły cenę, jakie nowe pojawiły się w ofercie oraz które produkty przestały być dostępne lub powróciły do oferty. Drugim rozwiązaniem w PricePanoramie jest „monitorowanie produktów”. Narzędzie pozwala wyszukać dowolny produkt, np. aby sprawdzić czy to, że towar zalega na magazynie dlatego, że handlowiec się nie spisuje, a w sklepach produkt jest niedostępny, czy może konkurencja oferuje swój produkt akurat w promocji.
Gdy 14 czerwca ruszała pierwsza, zamknięta beta wersja PricePanorama, system monitorował zaledwie 2 855 krajowych sklepów. Teraz, po trzech miesiącach obserwuje już blisko 10 000 sklepów i regularnie powiększa swoją bazę. Co więcej jest już gotowy do działań na rynkach zagranicznych, czego efektem jest monitorowanie pierwszych sklepów na Ukrainie.
Konrad Latkowski, współtwórca narzędzia –„Stworzenie własnego systemu botów nie było i nie jest łatwe. Poświęcony czas procentuje dzisiaj bo możemy szybko reagować na zlecenia obserwowania innych rynków. Jeśli sklep nie ma w ofercie trzech milionów produktów i klient pomoże nam słownikowo odnośnie rozpoznawania „stanu dostępności” możemy rozpocząć monitorowanie sklepu nawet w Chinach”.
PricaPanorama.com z momentem wejścia w fazę „beta2” zaprezentowała właśnie nowy cennik, który nadal, z uwagi na „betę”, funkcjonuje z 50% rabatem. Uwzględniliśmy uwagi i sugestie naszych klientów z okresu testowego. Zmniejszyliśmy ilość pakietów, poprawiliśmy parametry, dodaliśmy też multikonta w pakietach dla dystrybutorów – dodaje Latkowski.
Ceny zaczynają się od 49 zł dla pakietów e-sklepowych, oraz od 499 dla pakietów skupujących się na monitorowaniu produktów. W kolejnych wersjach system wzbogacany będzie o m.in. rozwiązania z zakresu price intelligence. Twórcy myślą też o aplikacji mobilnej B2C.
źródło: informacja prasowa