– Kolejny etap w życiu i biznesie za nami! Ponad dwa lata temu podjąłem decyzję o rozpoczęciu największej dotychczas przygody biznesowej, a w zeszłym roku udało nam się osiągnąć rentowność pierwszego produktu. Rynek mieszkaniowy to największy niescyfryzowany dotychczas obszar konsumencki. Pojawiły się możliwości przetwarzani dużych zbiorów danych, precyzyjnego dotarcia do konsumentów dzięki AI, konsultacji i zawierania umów zdalnie, a ten rynek nadal działa jak w najtisach – tak o transakcji wypowiedział się w mediach społecznościowych Adam Sobczak, założyciel i CEO Pricer.
Rynkowa zmiana paradygmatów
Pricer.pl to platforma, za pomocą której można otrzymać wycenę nieruchomości. Użytkownik zyskuje możliwość transakcji sprzedaży mieszkania w sugerowanym przez platformę modelu rynkowym. Pricer bazuje na bazie cen transakcyjnych nieruchomości, dostępnej wcześnie dla dużych podmiotów, takich jak banki.
– Pricer.pl reprezentuje wszystko, co cenimy w innowacjach: mocne technologiczne podstawy, zmianę paradygmatów na rynku oraz potencjał do generowania realnych korzyści dla użytkowników – komentuje Dariusz Żuk, CEO AIP Seed.
Pomysłodawca i twórca Pricer.pl, Adam Sobczak, wcześniej założył spółkę Cenatorium, zajmującą się przetwarzaniem dużych, często nieustrukturyzowanych zbiorów danych. Rolą Cenatorium jest zapewnianie dostępu do rynkowych informacji takim klientów jak banki, windykatorzy, pośrednicy, deweloperzy czy rządowe agencje. Adam Sobaczak jest również współzałożycielem siepomaga.pl.