Primetric urósł o 160%
Wyniki wrocławskiej spółki mówią same za siebie i z pewnością był to główny czynnik, który przekonał WP2 Investments do tak szybkiego zagrania. Primetric urósł w zaledwie rok o ponad 160% MRR (miesięcznego rekurencyjnego przychodu). Ponadto w swoim portfolio ma klientów z aż 12 krajów. W spółkę zainwestowały także Venture Inc i Tar Heel Capital Pathfinder.
Pierwszym sukcesem firmy było szybkie wejście na polski rynek. Startup pozyskał takich klientów jak Future Mind, Monterail, czy TestArmy. Następnym krokiem było wyjście na rynki zagraniczne, co doprowadziło do współpracy z firmami w Stanach Zjednoczonych, Australii, Szwecji, RPA, Tajlandii czy Indii.
– Tak duży sukces sprzedażowy jest możliwy dzięki posiadaniu unikalnego produktu, który jest niezwykle atrakcyjny dla firm z branży IT. System pozwala uporządkować procesy związane z zarządzaniem projektami, finansami i programistami oraz usprawnić przepływ informacji pomiędzy działami PMO, HR, Sprzedaży i Finansowym w jednym miejscu – mówi Zbigniew Wantuła, CEO Primetric.
Primetric tworzy narzÄ™dzie dla software house’ów
Startup tworzy narzÄ™dzie dedykowane dla software house’ów czy szeroko pojÄ™tej branży IT. ZaÅ‚ożyciele spółki – Zbigniew WantuÅ‚a, JÄ™drzej Anisiewicz i Arkadiusz TerpiÅ‚owski, rozwijajÄ… Primetric od ponad 2 lat.
– Unikatowość naszego podejścia polega na tym, że bazując na potrzebach klienta, budujemy prototypy. Następnie zderzamy je bardzo szybko z feedbackiem klientów i możemy w ten sposób efektywnie budować produkt. Co więcej, dzięki takiemu podejściu cały zespół widzi realne efekty swojej pracy i lepiej rozumie potrzeby klientów, co z kolei przekłada się na lepiej zaprojektowane funkcjonalności i dobrane technologie – mówi Jędrzej Anisiewicz, CTO Primetric.
Startup pozyskuje 3 mln zł
Pozyskane pieniądze spółka chce przeznaczyć na podwojenie zespołu technicznego, jak i marketingowo-sprzedażowego. Pozwoli to na jeszcze szybsze wdrażanie nowych funkcjonalności i otwarcie nowych kanałów marketingowo-sprzedażowych.
Celem Primetric jest rozwinąć swój produkt, tak aby stał się on wyborem numer jeden dla firm usługowych z branży IT. Odpowiadający za marketing Arkadiusz Terpiłowski deklaruje, że będzie to czas szybkiego testowania nowych kampanii marketingowych i inwestowania w kanały odznaczające się największym potencjałem, co tworzy unikalne środowisko rozwojowe dla osób pracujących w Primetric.
– Primetric nie byłby na takim etapie rozwoju, gdyby nie super zaangażowany zespół, który wierzy w produkt i ma dużą swobodę. Wierzymy, że ludzie są najważniejsi i to oni są prawdziwym motorem napędowym zmiany. Przed nami stoi obecnie ogromne wyzwanie stania się globalnym brandem z najlepszymi klientami i jestem przekonany, że za tym sukcesem będzie stał nasz ciągle rosnący zespół – mówi Arkadiusz Terpiłowski, head of growth w Primetric.