Krakowski Park Technologiczny uruchomił program szkoleniowy pod nazwą Idea Development Camp: psychologia w biznesie. To seria trzech szkoleń online skierowanych do wszystkich, którzy chcą poznać zachowania konsumenckie: do startupów, studiów growych i szeroko pojętej branży kreatywnej, a także do osób, które dopiero planują otworzyć swój biznes.
Na startupowców czekają szkolenia:
- „Pricing – jak wycenić swoje produkty” poprowadzi Piotr Bucki, trener wystąpień publicznych i komunikacji interpersonalnej, który od 17 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w wielu obszarach życia.
- „Marketing i zachowania konsumenckie – jakie zabiegi marketingowe są najskuteczniejsze?”, na to pytanie odpowie Katarzyna Szczot, ekspertka ds. marketingu i strategii marketingowych, która na co dzień pracuje ze startupami w Platformie Startowej Unicorn Hub.
- „User Experience Design dla początkującego przedsiębiorcy. Jak utrzymać uwagę odbiorcy i zatrzymać go na swojej stronie?” to z kolei zagadnienie, które wyjaśni uczestnikom Iza Nowak, UX designerka, psycholożka, wykładowczyni na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Trzy szkolenia będą odbywać się online, kolejno 21.09, 29.09 i 6.10. Udział jest bezpłatny, ale wymagana jest rejestracja. Zaproszeni są wszyscy, którzy interesują się psychologicznym aspektem prowadzenia biznesu. Podczas szkoleń będzie można dowiedzieć się, jak poznać zachowania konsumentów i wykorzystać tę wiedzę, by rozwijać firmę.
Zapisz się na szkolenia
Na zakończenie: Bootcamp
Idea Development Camp zakończy się dwudniowym Bootcampem, który odbędzie się w dniach 27-28 października 2022 roku. To specjalnie przygotowany program skróconej inkubacji, a uczestnicy wyjdą z niego z opracowanym MVP, będą mieć także okazję wziąć udział w module radzenia sobie ze stresem dla przedsiębiorców.
– Projekt Idea Development Camp odpowiada na zauważone przez ekspertów Inkubatora Technologicznego, potrzeby startupów. Kładziemy nacisk na aspekt psychologiczny kompetencji biznesowych, chcemy skupić się na zachowaniach konsumentów i na tym, jak wiedzę na temat ludzkich zachowań można wykorzystać w rozwoju biznesu. Program kierujemy do początkujących przedsiębiorców i osób, które są na etapie pomysłu. Wiedza oraz narzędzia uzyskane dzięki udziałowi w projekcie, pozwolą lepiej zrozumieć klienta i dotrzeć do niego w odpowiedni sposób. Szczególnie w dzisiejszym świecie, dotkniętym kryzysem coraz ważniejsze staje się wnikliwe i głębokie zrozumienie klienta oraz jego motywów, tylko w ten sposób przedsiębiorcy mogą zwiększyć szanse sukcesu na rynku – mówi Maria Zakrzewska, koordynatorka projektu.
Połączenie zagadnień z psychologii biznesu z programem skróconej inkubacji przyda się każdemu początkującemu startupowi, dla którego zrozumienie potrzeb klienta jest kluczowe. KPT od lat organizuje wydarzenia wspierające startupy i branżę grową, przykładem mogą być: EIT Digital Venture Program, akcelerator KPT ScaleUp, Inkubator Digital Dragons, Konferencja Digital Dragons, czy Akademia Digital Dragons.