Wykorzystując technologię rozpoznawania głosu, Readmio sprawia, że zwykłe czytanie bajek staje się dla dziecka niesamowitym przeżyciem. Aplikacja na bieżąco identyfikuje na jakim fragmencie opowieści jest czytający ją rodzic i urozmaica historię o odpowiednie dźwięki oraz odgłosy, dzięki czemu dodatkowo pobudza wyobraźnię i odbiór historii u dziecka.
Jak to działa w praktyce? Załóżmy, że czytamy bajkę ,,Trzy małe świnki”, w której wilk puka do drzwi. Aplikacja, śledząc głos rodzica, w odpowiednim momencie odtworzy właściwy dźwięk, którym w tym przypadku będzie pukanie do drzwi.
Wejście Readmio do Polski
Twórcy Readmio po udanym debiucie aplikacji na Słowackim i Czeskim rynku, a także w Wielkiej Brytanii, zdecydowali się na ekspansję swojego rozwiązania do Polski. Smok Wawelski, Warszawski Bazyliszek, Szewczyk Dratewka czy Pan Twardowski. To tylko niektóre z bajek dostępnych w Readmio. Oprócz klasycznych polskich bajek, w aplikacji znajdziemy również znane na całym świecie bajki, takie jak Brzydkie kaczątko czy Kot w butach, bajki ludowe, baśnie, bajki na dobranoc, opowieści edukacyjne oraz legendy z całego świata. Dodatkowo aplikacja przy każdej bajce służy podsumowaniem z morałami z niej płynącymi oraz ewentualnymi tematami do dyskusji z dzieckiem po lekturze.
– Wybór Polski jako kolejnego kraju, w którym będziemy oferować nasze rozwiązanie, było dość naturalnym ruchem. Bardzo się z tego cieszę, bo polskie baśnie są różnorodne, a jednocześnie bardzo bliskie naszym sercom. Przecież wszyscy wychowaliśmy się na opowieściach o Macku Uszku czy Lolku i Bolku – komentuje wejście na polski rynek Jozef Šimko, CEO Readmio.
Aplikacja dostępna w Google Play i App Store.
Readmio nie tylko wprowadza na polski rynek bajki z całego świata w polskiej wersji językowej, ale też zaoferuje opowieści polskich autorów rodzicom i dzieciom w innych krajach. To dodatkowy element poszerzający horyzonty kulturowe najmłodszych czytelników i ich rodziców.
Polska wersja aplikacji mobilnej Readmio jest już dostępna do pobrania w Google Play i App Store. W najbliższych miesiącach spółka zapowiada ekspansję na kolejne rynki oraz wzbogacenie aplikacji o kolejne wersje językowe, takie jak język hiszpański czy włoski.
Przeczytaj również 👉 Miał być dentystą, został przedsiębiorcą. Rozmawiamy z twórcą Carvago