RepScan pozyskuje 3 mln euro na walkę z negatywnymi treściami w sieci

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

RepScan pozyskuje 3 mln euro na walkę z negatywnymi treściami w sieci

Udostępnij:

Startup RepScan pozyskał 3 miliony euro w rundzie finansowania serii A. Środki mają pozwolić na rozwój nowego narzędzia RepScan 2.0, które zostanie zaprezentowane na Mobile World Congress w Barcelonie.

W inwestycji wzięły udział fundusze Swanlaab Venture Factory, Bonsai Partners, Pinama Capital 23, Boyser oraz aniołowie biznesu, w tym Oriol Carulla i Josep María Frigola. Cały proces był koordynowany przez Raúla Costę z Rote Capital.

Współzałożyciel i prezes RepScan, Josep Coll Rodriguez, podkreśla, że w obecnym złożonym klimacie gospodarczym i politycznym pozyskanie takiej rundy inwestycyjnej to dowód na siłę startupu. RepScan 2.0 ma umożliwiać samodzielne zarządzanie usuwaniem szkodliwych treści online. Startup planuje, aby RepScan 2.0 stał się niezbędnym rozwiązaniem dla agencji komunikacyjnych i reklamowych, korporacji, kancelarii prawnych, szkół, organizacji sportowych oraz administracji publicznej.

Czytaj także: