Jak działa aplikacja?
Dzięki niej użytkownicy mogą zarządzać całym procesem zamówienia w jednym systemie, aktualizować menu w czasie rzeczywistym i podejmować decyzje biznesowe na podstawie skonsolidowanych raportów sprzedażowych. Obsługa lokali na co dzień korzysta nawet z kilkunastu różnych systemów i urządzeń, podczas gdy Restimo integruje je do jednego tabletu. Dodatkowo aplikacja automatyzuje proces obsługi zamówienia. Dzięki temu właściciele mogą skrócić czas jego przygotowania i wyeliminować błędy, a tym samym zwiększyć efektywność pracowników i skrócić czas dostawy do odbiorcy. To z kolei przekłada się na większą satysfakcję klienta, który chętniej wystawi pozytywną opinię, powtórnie złoży zamówienie, a także poleci lokal znajomym.
Do grona obecnych inwestorów dołączają kolejni aniołowie biznesu, m.in. Bartosz Majewski (współzałożyciel Casbeg), Bartłomiej Kiszala (współzałożyciel Base CRM), a także grupa inwestorów ze stowarzyszenia Sterling Angels i jego współzałożyciel Krzysztof Polak. W tym gronie znajdują się również klienci korzystający z Restimo, tacy jak David Cao, właściciel restauracji UKIM. Spółka dotychczas pozyskała łącznie 3,2 mln zł i przeznaczy kapitał na zwiększenie zespołu sprzedaży i obsługi klienta oraz dalszy rozwój produktu.
Pierwsze sukcesy i wizja przyszłości
– Od poprzedniej rundy inwestycyjnej nieco ponad rok temu udało nam się osiągnąć kluczowe kamienie milowe, takie jak pozycja lidera wśród integratorów w naszym obszarze działalności, a także największa liczba zintegrowanych systemów naszych partnerów w Polsce. Na koniec ubiegłego roku zostaliśmy również nominowani do prestiżowej nagrody Aulerów w kategorii Rookie of the Year, co daje nam jeszcze większą motywację do realizacji kolejnych celów biznesowych – mówi Arek Bielecki, współzałożyciel firmy.
– Naszą wizją jest rozwój technologii i narzędzi, które pozwolą naszym klientom zwiększać sprzedaż, optymalizować procesy operacyjne, a przede wszystkim skoncentrować się na swojej podstawowej działalności. Obecnie w gastronomii (i nie tylko) wciąż wiele czynności wykonywanych jest manualnie i na wielu różnych systemach, więc jesteśmy na początku naszej drogi – dodaje Tomasz Marcińczyk, współzałożyciel Restimo.
Firma obsługuje takie sieci restauracji jak Costa Coffee, North Fish, Thai Wok i wiele innych oraz jest obecna w ponad 30 miastach w Polsce. Aplikacja obsłużyła już ponad 3 mln zamówień na łączną kwotę 220 mln zł. Spółka przygotowuje się również do ekspansji zagranicznej, na celowniku ma cały region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawię.
Czytaj także: