RevDeBug pozyskało 10 mln zł na ekspansję w USA i Wielkiej Brytanii

Dodane: 15.09.2021

Informacja prasowa

Udostępnij:

RevDeBug to polski startup, który opatentował rozwiązanie, ułatwiające wykrywanie i naprawianie błędów w oprogramowaniu. Właśnie pozyskał 10 mln zł na międzynarodową ekspansję.

– Nasze narzędzie pozwala zaoszczędzić tysiące godzin pracy programistów. Firmy, zamiast tracić czas i środki na naprawy, mogą przeznaczyć je na rozwój. Z naszego rozwiązania, opatentowanego w USA, korzysta już m.in. Rossmann – mówi Tomasz Kruszewski, prezes i założyciel RevDeBug.

Wśród klientów RevDeBug jest również Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych. Poza tym firma jest częścią programu Microsoft for Startups oraz współpracuje z branżą finansową i medyczną oraz realizuje płatne pilotaże w ramach programów akceleracyjnych AccelPoint (Santander Bank), MIT EF CEE (PZU), Startup Spark (Ericsson) czy Funding Box.

Runda finansowania

– Naszym głównym celem jest oczywiście rozwój i ekspansja na rynki zagraniczne. Temu przede wszystkim ma służyć ostatnia runda inwestycyjna – mówi Tomasz Kruszewski.

Nowym inwestorem RevDeBug został Adam Rudowski, założyciel i wieloletni prezes firmy Veracomp, wiodącego dystrybutora zaawansowanych rozwiązań teleinformatycznych, który działa w Europie Środkowo-Wschodniej. W 2020 r. Veracomp stało się częścią Exclusive Networks, globalnego, wyspecjalizowanego dystrybutora VAD obecnego w ponad 100 krajach, którego przychody w 2019 r. przekroczyły 2,4 mld euro.

– Do 2025 r. popyt na deweloperów ma być ponad 10-krotnie większy niż podaż. Mali i duzi gracze poszukują talentów i walczą z szybko rosnącymi wynagrodzeniami. RevDeBug daje możliwość odzyskania nawet do 30 proc. czasu programistów przeznaczanego dotychczas na szukanie błędów w kodzie. Daje też niespotykaną dotychczas stabilność i ciągłość działania aplikacji. Obok samego produktu, na pozytywną decyzję o inwestycji wpłynął świetny zespół o dużym doświadczeniu i wysokich kompetencjach – mówi Adam Rudowski.

Poza inwestycją Adama Rudowskiego RevDebug pozyskał środki od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Go-to-Brand, programu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, pomagającego promować polskie marki na rynkach zagranicznych.

Międzynarodowa ekspansja

Ta runda inwestycyjna dla RevDeBug zakończyła się pozyskaniem 10 mln złotych, które posłużą na rozwijanie projektu oraz ekspansję na kolejne rynki – priorytetem są USA i Wielka Brytania. Rozwiązanie polskiej firmy, która zapewnia narzędzie ułatwiające pracę programistów, zostało opatentowane w Stanach Zjednoczonych.