Revolut wprowadza na rynek usługę Revolut Pay

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

revolut pay

Udostępnij:

Revolut startuje z Revolut Pay – nową metodą płacenia za zakupy w internecie. Firmy z branży e-commerce w Wielkiej Brytanii i Europie (EEA) mogą już prezentować Revolut Pay jako metodę zapłaty na stronach produktowych.

– Dzięki szybkości, wygodzie, bezpieczeństwu i niskim opłatom, Revolut Pay daje firmom przewagę konkurencyjną na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce – powiedział Nik Storoński, współzałożyciel i CEO w Revolut.

Jak działa Revolut Pay?

Revolut Pay ma za zadanie podbić rynek e-commerce dzięki wygodzie i prostocie, na które składają się błyskawiczne, bezpośrednie płatności i najwyższy poziom bezpieczeństwa dla klientów Revolut: transakcje potwierdzane są z pomocą funkcji Face ID lub odciskiem palca, bez konieczności wpisywania numeru konta. Celem jest zwiększenie bezpieczeństwa środków klientów w trakcie zakupów online.

Revolut Pay pozwala klientom Revolut płacić jednym kliknięciem i zarabiać cashback za zakupy. Obecni klienci mogą korzystać z Revolut Pay dokonując płatności z pomocą kart Revolut lub bezpośrednio z konta Revolut. Osoby, które nie są klientami Revolut, mogą płacić równie łatwo kartami Mastercard lub Visa wydanymi przez inne banki.

Dla sklepów i klientów

Revolut Pay to korzyści zarówno dla właścicieli sklepów online jak i ich klientów: usługodawcy internetowi tracą do 80% sprzedaży w wyniku porzucania koszyków przez klientów. Powód? Klienci często wskazują na zbyt długie i niejasne procesy płatnicze oraz ograniczony wybór metod transakcji. Revolut Pay to sposób, aby obniżyć odsetek porzuconych koszyków dzięki szybkim i prostym płatnościom “na jedno kliknięcie”.

Usługodawcy dzięki Revolut Pay mogą przyjmować płatności, przy niewielkim koszcie, w ponad 20 walutach. Oficjalny start Revolut Pay to kolejny ważny krok po lipcowej premierze terminali płatniczych Revolut Reader, a także platformy dla firm do akceptacji i procesowania płatności udostępnionej w 2020 r.

Revolut uczy

Fintech, by pomóc klientom lepiej zarządzać pieniędzmi, wbudował w aplikację moduł obejmujący lekcje i testy, oraz nagrody za ich ukończenie. W pierwszym miesiącu przystąpiło do nich 1 mln 475 tys. osób z 32 krajów. Więcej informacji tutaj.