Pierwsza edycja RAS START ME UP
Pierwsza edycja programu jest poświęcona startupom, które pracują nad rozwiązaniami dla mediów, metaverse, fintech, nieruchomości oraz e-commerce i wpisują się strategię rozwoju usług Ringier Axel Springer Polska. W RAS START ME UP mogą wziąć udział startupy, które są gotowe do testów pilotażowych lub komercjalizacji swoich rozwiązań i widzą potencjał współpracy technologicznej, reklamowej lub produktowej z markami z portfolio RAS.
– Od lat działamy ze startupami, a najlepszym potwierdzeniem tego, jak nam się to udaje są inwestycje w JakDojade, Lendi czy NoFlulffJobs. Te współprace udowodniły nam, jak duży potencjał drzemie w startupach. Dlatego postanowiliśmy stworzyć program RAS START ME UP, aby móc tworzyć jeszcze lepsze pole do współpracy z młodymi spółkami technologicznymi – mówi Jovan Protic COO Ringier Axel Springer Polska.
Rozwiązania z segmentu B2B
Program ma posłużyć usystematyzowaniu i poszerzeniu zakresu współpracy Ringier Axel Springer Polska z młodymi innowacyjnymi firmami. Wydawca szuka nowatorskich rozwiązań i produktów, które przełożą się na zaangażowanie użytkowników i poszerzenie oferty B2B.
Co czeka startupy?
Dla startupów jest to szansa na nawiązanie partnerstwa biznesowego z jedną z największych firm medialnych w Polsce. Startupy, które zgłoszą się do programu akceleracyjnego mogą liczyć na sześć miesięcy intensywnej współpracy nad rozwojem ich rozwiązania wspólnie z mentorami RAS, a także na dopracowanie modelu biznesowego i pilotaże na szeroką skalę, komercjalizację rozwiązań w partnerstwie z markami z portfolio wydawcy oraz inwestycję przez partnerski fundusz VC APX.
❗️Nabór projektów odbywa się poprzez tę stronę i potrwa do 31 października 2022 roku.