Event, zorganizowany na terenie Krakowskiego Klubu Tenisowego „Na Błoniach”, rozpoczął się od krótkiego wykładu na temat korzyści, jakie w biznesie może przynieść bieganie. „Jeśli nie wyjdziesz na trening, nie przebiegniesz maratonu. Nie da się scedować długiego wybiegania na podwładnego lub powierzyć go stażyście (a niech się wdraża). Musisz to zrobić Ty. Nie zbudujesz zmotywowanego zespołu w pracy, jeśli sam nie będziesz umiał zmotywować siebie. Bieganie może tego nauczyć, wiem z własnego doświadczenia” – przekonywała Agnieszka Grzechynka, właścicielka Go Public i pomysłodawca akcji.
Partnerem wydarzenia została marka New Balance – producent obuwia biegowego, której specjalista wprowadził obecnych w tajniki biegania. Łukasz Różański z zapałem opowiadał o własnych pierwszych krokach na biegowych ścieżkach, a następnie poprowadził rozgrzewkę oraz trening. Dobra energia Łukasza udzieliła się wszystkim uczestnikom, sprawiając, że networking i wymiana kontaktów rozpoczęła się już w trakcie biegania wokół Błoni. O nawodnienie uczestników zadbały marki 4MOVE, Zielone Trendy oraz ID’EAU
– Dziękujemy za udział oraz ogromnie ciepłe przyjęcie inicjatywy. Cieszymy się, że Polska jest gotowa na przekraczanie granic, łamanie tabu i próbowanie nowych, pionierskich rozwiązań networkingowych. Już teraz zapraszamy na kolejną edycję wydarzenia. Kontakty bienzesowe nawiązane w luźnej, sportowej atmosferze trwają najdłużej i są najbardziej owocne – dodała Agnieszka Grzechynka.
fot. materiały prasowe