fot. materiały prasowe
Rozpoczęliśmy drugą już edycję SPARK WEEK – tygodnia rozmów o startupach i technologiach. Rozpoczęliśmy od Startup Spark Launch, podczas którego rozmawiamy o tym, dlaczego warto ufać młodym firmom. Przedstawiamy Partnerów oraz kilka projektów, które z ponad 160 zgłoszeń zakwalifikowały się do trzeciego i ostatniego etapu rekrutacji do Startup Spark.
– Startup Spark, to największy tego typu projekt realizowany w centralnej Polsce – podkreśla Marek Michalik, Prezes ŁSSE S.A. – Moim marzeniem, które wyrażam publicznie jest aby w przyszłości gdy powie się o startupach, pomyśli się o Łódzkiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej. Mam też nadzieje, że te młode firmy, którym pomożemy się rozwinąć, pozostaną przy Strefie.
– Polska jest jednym z centrów tworzenia innowacji, w ramach firmy Procter & Gamble. Działalność P&G w obszarze kreowania innowacyjnych rozwiązań uwzględnia również współpracę ze startupami, a nasz udział w roli Partnera programu SPARK jest naturalnym krokiem w kierunku poszukiwania innowacyjnych rozwiązań dla naszego biznesu. Bardzo wysoko oceniamy innowacyjny potencjał polskich startupów, które charakteryzują się zarówno dużą wiedzą techniczną, jak i elastycznością. Współpraca z P&G oznacza dla nich możliwość rozwoju, zdobycie doświadczenia płynącego z wdrażania własnych innowacji. Jesteśmy bardzo ciekawi rezultatów współpracy, którą dziś oficjalnie rozpoczynamy z wybranymi startupami, objętymi programem akceleracyjnym SPARK – komentuje Janusz Dziurzyński, Dyrektor P&G Global Business Services.
– Chcemy być dla startupów zaufanym parterem biznesowym. Czekamy na spektakularny sukces, będziemy równie ciężko pracować i wzajemnie się od siebie uczyć – mówi Agnieszka Sygitowicz, Wiceprezes ŁSSE S.A. – Każdy może być wielkim innowatorem.