Sebastian Kulczyk pasjonuje się nie tylko startupami, ale też triathlonem. Jego zespół pobił rekord świata w Ironmanie

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Sebastian Kulczyk pasjonuje się nie tylko startupami, ale też triathlonem. Jego zespół pobił rekord świata w Ironmanie

Udostępnij:

Katrina Matthews i Kristian Blummenfelt – członkowie zespołu Pho3nix Foundation Sebastiana Kulczyka – ustanowili rekordy świata w Ironmanie. By przepłynąć 3,8 km, przejechać rowerem 180 km i przebiec maratoński dystans 42,2 km Katrina Matthews potrzebowała zaledwie 7 godzin 31 minut 54 sekund, natomiast Kristian Blummenfelt dokonał tego wyczynu w niespełna 6 godzin 44 minuty i 25 sekund.

– Projekty Pho3nix SUB7 i Pho3nix SUB8 mają inspirować i dopingować wybitnych atletów do testowania granic ludzkich, sportowych możliwości. Wydarzenie, które zorganizowaliśmy to wyzwanie rzucone mitycznym rekordom, które od lat pobudzają wyobraźnię i zachęcają do uprawiania sportu miliony młodych ludzi na całym świecie. Jestem dumny, że to właśnie mistrzowie Pho3nix Team dokonali dziś niemożliwego i zapisali się na kartach historii. Te rekordy świata zostaną z nami na długo – powiedział Sebastian Kulczyk.

Sport i startupy

Pho3nix Foundation to globalna organizacja społeczna, która pomaga w rozwijaniu talentów utytułowanych młodych sportowców, a także prowadzi szereg inicjatyw edukacyjnych i społecznych popularyzujących aktywność fizyczną. Ponadto fundacja skupia się na równym starcie dzieci – niezależnie od ich sytuacji społecznej, rodzinnej czy materialnej. Tylko w 2021 roku ponad 60 tysięcy dzieci z 800 szkół wzięło udział w programach edukacyjnych organizowanych przez fundację, a w pierwszym w Polsce finale międzyszkolnego konkursu “Pho3nix Active School” wzięło udział aż 250 tysięcy najmłodszych.

Aktywny udział Sebastiana Kulczyka w organizacji świadczy o jego zaangażowaniu w edukację – o czym od dawna wiedzą młodzi przedsiębiorcy. Bowiem Sebastian Kulczyk jest również inicjatorem programu mentoringowego InCredibles, którego uczestnicy mogą liczyć na bezpłatne warsztaty, udział w międzynarodowych konferencjach i indywidualne konsultacje z ekspertami i inwestorami z zakresu m.in. zarządzania, sprzedaży i marketingu, strategii, komunikacji, finansowania i HR. W połowie maja wystartowała VI edycja programu.