Sellizer.pl brzmi jak spełnienie marzeń, dla niejednego działu sprzedaży. Do tej pory wraz z wysłaniem via mail załącznika z ofertą, sprzedawca tracił kontrolę nad tym, co z plikiem zrobił klient. Dzięki Sellizer sprzedawca dostaje pakiet informacji na temat: kiedy i czy w ogóle plik został otwarty, ile razy odbiorca go otworzył, czy przesłał go dalej, ile czasu spędził na poszczególnych stronach. Takie rozwiązanie może wpłynąć na realizację celów sprzedażowych. Dzięki temu sprzedawca wie, którzy klienci są faktycznie zainteresowani ofertą.
– Staraliśmy się stworzyć, jak najprostsze w obsłudze narzędzie, dzięki któremu firmy będą miały szansę w czasie rzeczywistym wpływać na procesy sprzedaży i ją zwiększać – mówi inicjator projektu i CEO spółki Marcin Zaborowski.
Sellizer.pl tworzy grupa przedsiębiorców doświadczonych w realizacji projektów IT, marketingu, sprzedaży i rozwoju startupów : Marcin Zaborowski, Maciej Zagórowski, Sławomir Wilusz, Dawid Świnicki, Robert Marczak i Mateusz Tułecki.
– Naszym zdaniem Sellizer ma duże szanse, by stać się absolutnym “must have” wśród narzędzi wspierających sprzedaż w każdej firmie. Przekonał nas nie tylko pomysł, ale też świetny zespół projektowy, który tworzą ludzie otwarci, z doświadczeniem w biznesie, którzy doskonale rozumieją potrzebę rynku do nieustannego poszukiwania optymalizacji w procesie sprzedaży – dodaje Piotr Danielewicz, investment manager w YouNick Mint, odpowiedzialny za proces inwestycyjny.
Platforma oficjalnie zadebiutowała w połowie września, przy okazji jubileuszowej, X edycji konferencji InternetBeta. Wsłuchując się w potrzeby użytkowników, Sellizer pracuje aktualnie nad rozbudową narzędzia o integracje z najważniejszymi systemami CRM.
– Możliwość połączenia Sellizera z systemem CRM, wpłynie na komfort pracy handlowca i usprawni działania handlowe – zauważa Mateusz Tułecki, co-founder Sellizer.pl
Inwestycja dokonana została przy wsparciu funduszy NCBiR z programu BRIdge Alfa. To kolejna inwestycja YouNick Mint w rozwiązania oparte na machine learning. Na początku tego roku fundusz ogłosił inwestycję w Edwarda – inteligentnego asystenta działów sprzedaży i Adę – sztuczną inteligencję, która pomaga w wynajmie mieszkań.