1% raz na rok to za mało…

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Tegoroczne kampanie związane z przekazaniem 1% podatku nabrały rozpędu. Jednak warto pamiętać, że w podobny sposób można pomagać nie tylko raz do roku, ale przez cały czas. Takie rozwiązanie oferuje FaniMani.pl.

Jak co roku w okresie od stycznia do końca kwietnia wszystkie organizacje społeczne zwracają się z prośbą do podatników o przekazanie „symbolicznego” jednego procenta przy okazji rozliczania PIT-ów. Datki przeznaczane są na realizację podjętych przez organizacje działań i osiągnięcie wyznaczonych celów. Jest to najłatwiejszy sposób na zapewnienie bezinteresownej pomocy, skierowanej do wybranych przez darczyńcę potrzebujących. Główną zaletą tej akcji jest fakt, że każdy z podatników może pomagać wybranej organizacji bez ponoszenia ponadprogramowych kosztów.

Równie łatwo, szybko i także bez dodatkowych nakładów, a ponadto w trakcie robienia zakupów online, można pomagać codziennie przez cały rok. Umożliwia to serwis FaniMani.pl, który współpracuje z ponad 800 sklepami internetowymi i z ponad 2200 organizacjami społecznymi, działającymi zarówno lokalnie, jak i w skali ogólnopolskiej.

FaniMani.pl daje możliwość zbierania dodatkowych pieniędzy przez fundacje, stowarzyszenia, szkoły i inne organizacje. Wystarczy, że użytkownik  wybierze sklep, w którym zamierza dokonać zakupu i wskaże cel, który chce wesprzeć. Od każdej takiej transakcji wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości zakupów. Wszystkie wygenerowane przez siebie datki użytkownik serwisu może monitorować i sprawdzać ich aktualny status w zakładce „historia wsparcia”, widocznej po zalogowaniu się na konto. Istotną zaletą FaniMani.pl jest fakt, że konsumenci nie wydają ani złotówki więcej, wspierając różne cele. Pieniądze, które trafiają do organizacji, pochodzą z budżetów marketingowych sklepów. Jest to jedyne tego typu przedsięwzięcie na rynku.

W ubiegłym roku średnia wartość przekazanego podatku wynosiła 45 zł (Dane: Ministerstwo Finansów, październik 2015), natomiast z zakupów jednego użytkownika FaniMani.pl do organizacji w ciągu roku trafiło średnio 43 zł. 

fot. pixabay.com