Sprytny Święty Mikołaj zaoszczędzi w sieci

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Jak wynika z raportu „Zakupy świąteczne 2012” przygotowanego przez Deloitte, statystyczny polski Święty Mikołaj przeznaczy na prezenty 562 zł. Czy uda mu się powtórzyć ubiegłoroczny sukces i wydać na upominki mniej niż zaplanował?

Jak wynika z raportu „Zakupy świąteczne 2012” przygotowanego przez Deloitte, statystyczny polski Święty Mikołaj przeznaczy na prezenty 562 zł. Czy uda mu się powtórzyć ubiegłoroczny sukces i wydać na upominki mniej niż zaplanował? Jeśli wykorzysta możliwości zakupowe, które daje Internet i urządzenia mobilne, będzie mieć na to duże szanse. Używając serwisów Hotrpice.pl, Bonbonier.pl i Gruper.pl przed tegoroczną Gwiazdką znajdzie dla bliskich doskonałe prezenty i poczuje pełnię radości z obdarowywania, nie nadwyrężając swojego budżetu.

Hotprice.pl – bezpłatne kupony rabatowe do e-sklepów czekają już dziś!

Sprytny Święty Mikołaj powinien zacząć zakupy gwiazdkowe od zaopatrzenia się w pakiet kuponów rabatowych. W tym roku znalezienie ich będzie prostsze niż kiedykolwiek. Wszystko za sprawą uruchomionego w grudniu serwisu Hotprice.pl.

Użytkownicy Hotprice mogą przebierać pośród bezpłatnych kuponów rabatowych na zakup m.in. perfum, biżuterii, ubrań i artykułów do domu. Świąteczne rabaty sięgają nawet 50%, można znaleźć także zniżki kwotowe (10 – 50 zł). Obecna oferta zawiera propozycje prawie wyłącznie sklepów internetowych, jednak od początku przyszłego roku zaczną królować rabaty do tradycyjnych punktów sprzedaży – wtedy również rozpocznie się zapowiadana ekspansja na rynek mobilnych kuponów.

Serwis Hotprice.pl to nowość na rynku portali „kuponowych”. Mimo że działa zaledwie dwa tygodnie, już zyskał zainteresowanie internautów. Prawie każdy nowo zarejestrowany użytkownik odchodzi z kuponem dla siebie. Ponad 5 000 osób dołączyło do grona fanów Hotprice.pl na facebook.com/badzhot. Dobry początek!

– Dziś oszczędzanie jest oznaką rozsądku, a nie słabego portfela. Klienci dobrze to rozumieją, a ewolucja rynku e-zakupów to odpowiedź na ich potrzeby – podkreśla Mariusz Kaźmierczak, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Gruper.pl. – Serwisy zniżkowe i zakupowe oferują atrakcyjne, pełnowartościowe produkty i usługi, które doskonale sprawdzają się w roli prezentów. Dlatego dzięki nim można pogodzić szukanie oszczędności z obdarowywaniem bliskich. Wystarczy tylko wykorzystać dostępne możliwości, takie jak m.in. bony rabatowe, social gifting czy znane lepiej zakupy grupowe – dodaje.

Bonbonier.pl – najlepsze prezenty wybieramy sobie sami

Sprytny Święty Mikołaj staje przed szeregiem dylematów. Wiele z nich wiąże się z tym, że nie zawsze ma pomysł na idealny prezent, który zagwarantuje uśmiech na twarzy jego bliskich. Wprawdzie zna ich gusta i preferencje – wie, że lubią książki, muzykę klasyczną, czy filmy akcji, jednak nie ma pewności, z której konkretnie książki czy płyty ucieszą się najbardziej. Z pomocą Sprytnemu Świętemu Mikołajowi w tej sytuacji przychodzi pierwsza w Polsce platforma socialgifting, czyli Bonbonier.pl.

Bonbonier to serwis prezentowy, który pozwala obdarowywać znajomych z poziomu Facebooka. Dzięki niemu można przekazać bliskiej osobie bon podarunkowy, który wraz z dedykacją pojawi się na jej „ścianie”. Kolejni internauci mogą zwiększać wartość kuponu używając opcji „dorzuć się”. Obdarowany dokonuje zakupu w sklepie w wybranym przez siebie czasie, z pomocą Internetu, smartfona lub wydrukowanego bonu. Wśród firm współpracujących z Bonbonierem można już znaleźć tak wiodące marki, jak m.in. Universal Music Polska, Merlin, Manufakturę Czekolady, Audiotekę czy Bookoff.

Większość bonów od partnerów serwisu Bonbonier to zniżki na dowolny zakup, a nie na konkretny przedmiot, dlatego znając ogólne zainteresowania bliskich można z powodzeniem podarować im bon na prezent, który z pewnością ich ucieszy. Mogąc korzystać z całej oferty wybranego przez nas partnera, obdarowany sam decyduje, co dokładnie chce dostać. Z tego powodu nie ma obaw, że prezent okaże się nietrafiony i nasz bliski po świętach będzie (nie)szczęśliwym posiadaczem kilku egzemplarzy tej samej książki, płyty czy filmu.

Gruper.pl – coś wyjątkowego dla Mikołaja

Kiedy okres przedświątecznych zakupów się zakończy, a Sprytny Święty Mikołaj odniesie sukces licząc swoje oszczędności, przyjdzie czas na zasłużoną nagrodę. Dobrym miejscem poszukiwania tej idealnej jest serwis zakupów grupowych Gruper.pl, gdzie każdego dnia można wybierać z setek zniżek i rabatów, m.in. na podróże, zabiegi kosmetyczne, spa & wellness i rozrywkę.

Jak wynika z danych Gruper.pl, jego klienci w okresie od kwietnia 2010 do października 2012 nabyli ponad 1,7 mln kuponów, które przyniosły im oszczędności przekraczające 250 mln złotych. Dane świadczą o popularności grupowych zakupów w naszym kraju i o otwartości Polaków na szukanie optymalnych ofert w sieci. Ten stan rzeczy potwierdzają wyniki badań Deloitte, wg których w 2012 roku aż 44% naszych rodaków kupi prezenty świąteczne przez Internet. Dla porównania, z takiej możliwości skorzysta tylko 1/3 Europejczyków. Można zatem wnioskować, że na tle mieszkańców 18 europejskich krajów, którzy brali udział w badaniu to właśnie polscy Mikołaje wyznaczą standard sprytnego korzystania z e- i m-zakupów.

źródło: informacja prasowa