Sprzedaż w startupie zaczyna się zanim startup pojawi się na rynku – Piotr Boulangé (WeWork)

sprzedaz w startupie zaczyna sie zanim startup pojawi sie na rynku piotr boulange wework
Udostępnij:
W ramach cyklu Strefy Zarządzania Uniwersytetu SWPS zrealizowaliśmy wywiad z Piotrem Boulangé z WeWork, który od wielu lat aktywnie wspiera startupy w ich rozwoju. Podczas rozmowy zapytaliśmy go między innymi o to, czy warto budować startup w odpowiedzi na koronawirusa, czym charakteryzuje się dobry pomysł na startup i dlaczego warto opowiadać o swoim pomyśle na startup.

Tutaj zobacz nagranie z poprzedniego webinaru z Tomaszem Platą z Autenti

– Jeżeli czyjś biznes teraz nie działa z powodu przestoju i z tego powodu przedsiębiorca postanawia przestawić się na szycie maseczek, produkcję płynów dezynfekujących itd., to ja uważam, że jest to największy błąd, jaki można teraz popełnić. Są osoby i instytucje które zrobią to lepiej i szybciej, niż ktoś, kto musi się tego uczyć. Jeżeli dana osoba skupi się na koronawirusowym świecie i tym, czego teraz potrzebujemy, to za trzy miesiące, kiedy pandemia się skończy, będzie w tym samym miejscu gdzie jest dzisiaj. Według mnie warto myśleć o tym gdzie będziemy za 3, czy 6 miesięcy i na tym co wtedy będzie ludziom potrzebne – mówi w naszej rozmowie Piotr Boulangé.

Piotr jest ekspertem w dziedzinie coworkingu i akceleracji startupów. Jako Manager We Work Labs zajmuje się wsparciem startupów w pozyskiwaniu globalnych klientów, partnerów oraz finansowania. W ramach funkcji dyrektora Founder Institute Warsaw prowadzi inkubator dla pomysłów na etapach idea stage, pre-seed, seed i early stage oraz pomaga w 3,5 miesiąca założyć i rozwinąć działalność firmy.

Kolejny webinar już 6 maja

Już 6 maja o godz. 19.00 odbędzie się kolejny odcinek z cyklu Strefa Zarządzania Uniwersytetu SWPS, w którym Marta Wujek będzie rozmawiać z Michałem Śliwińskim z Nozbe. Już niebawem podamy więcej szczegółów na temat tej rozmowy, na którą już teraz serdecznie Was zapraszamy.