Pozyskane dofinansowanie ma zostać wykorzystane na przyspieszenie wzrostu i dalsze budowanie platformy Juo. Nowa inwestycja ma być częścią „znacznie większego projektu, zarówno pod względem produktu, jak i pozyskiwania funduszy”. Więcej szczegółów o formie i przedmiocie tej współpracy będzie można poznać „już wkrótce”, jak deklarują przedstawiciele Juo.
Subskrypcje w roli głównej
Juo swoim klientom oferuje przede wszystkim Juo Subscriptions. To oparty o metodykę work-flow zestaw narzędzi dla współczesnego e-commerce.
Misją spółki jest „pomoc wizjonerom e-commerce w nawiązywaniu bardziej osobistych, długoterminowych relacji z klientami poprzez oferowanie im spersonalizowanych i zoptymalizowanych pod kątem użytkownika subskrypcji”. Juo umożliwia subskrypcje na rynkach europejskich, obsługując lokalne metody płatności, takie jak iDeal, BLIK lub Bancontact.
– Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za współpracę z tymi liderami branży, wnosząc do stołu ich spostrzeżenia i sieci. Wspólnie cieszymy się, że możemy nadal kształtować Juo w najlepszy w swojej klasie produkt i definiować nowy standard oprogramowania subskrypcyjnego dla sprzedawców i programistów – komentuje Leszek Zawadzki, współzałożyciel i CEO Juo.
O inwestycji poinformował w serwisie LinkedIn Leszek Zawadzki: