Branża:

produktywność

gastronomia

inna

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

inny

NiftyOrders

Czym jest Wasz projekt?

NiftyOrders to kompleksowa obsługa zamówień, która zapewnia pełną synchronizację funkcji w czasie rzeczywistym na wszystkich urządzeniach. Aplikacja jest alternatywą dla kosztownych systemów przywoławczych opartych na pagerach, które często spotykamy w lokalach gastronomicznych. Aplikacja dodatkowo posiada funkcję tablicy zamówień inspirowaną rozwiązaniem występującym w McDonald's czy KFC. Dzięki niej klienci zawsze będą mieć aktualne informacje o zamówieniu.

Jaki problem rozwiązujecie?

Aplikacja usprawnia obsługę zamówień, skraca kolejki, informuje klientów o ich zamówieniu.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Aplikacja sprawdzi się znakomicie w lokalach gastronomicznych, a także w punktach usługowych (fryzjer, salon kosmetyczny, wulkanizacja), w urzędach, w placówkach medycznych, w bankach lub w innych punktach, gdzie potrzebne jest usprawnienie obsługi zamówień oraz skrócenie kolejek.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Obecnie projekt jest w pełni darmowy oraz nie zawiera reklam. W przyszłości nie wykluczam wprowadzenia wersji premium.

Kto stoi za projektem?

Pomysłodawcą i autorem aplikacji jest Tomasz Zieliński, doświadczony front-end developer z wieloletnim stażem pracy dla podmiotów krajowych i zagranicznych.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Niedawno miało miejsce uruchomienie aplikacji.

Jakie są plany rozwoju?

W planach jest rozbudowa profilu sprzedawcy, tryb automatyczny odbioru zamówienia oraz aplikacja na iOS.