Branża:

aplikacje

e-commerce

marketing i reklama

social media

rozrywka

inna

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

pośrednictwo

Wishy

Czym jest Wasz projekt?

Wishy to aplikacja mobilna, w której możesz stworzyć listę swoich wymarzonych prezentów i udostępnić ją znajomym. Prezenty można dodawać na kilka sposobów, a nasi przyjaciele / rodzina mogą je rezerwować (aby uniknąć powtórzeń) i kupić dla nas. Tak samo my możemy sprawdzić, co dana osoba chciałaby dostać i spełnić jej marzenie.

Jaki problem rozwiązujecie?

Problem niechcianych prezentów, które ciągle się dostaje od rodziny i znajomych. Mamy dość skarpetek na święta czy inne okazje. Sami też chcemy wiedzieć, co kupić, idąc do kogoś na imprezę, aby sprawić mu przyjemność. Każdy człowiek jest inny, a nie zawsze wiemy wszystko o każdym, a raczej nawet wprost przeciwnie. Dlatego jak chcemy kupić dla niego/niej prezent ciężko zawsze wybrać coś trafionego, więc kończy się to na alkoholu, pieniądzach, słodyczach (co wcale też często nie jest trafione). Dzięki Wishy możemy sprawdzić, co ktoś chce dostać i mu to kupić, bez zbędnych rzeczy, które potem wyrzuci.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Każdego użytkownika smartfona, ale głównie nastawiamy się na ludzi od 16 do 40 roku życia.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Głównie na reklamach produktów oraz na pośrednictwie w ich zakupach.

Kto stoi za projektem?

Zespół składa się z Adama Romanowskiego oraz Daniela Wojciechowskiego, tworzących zarząd. Do tego zatrudniamy programistów.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest już w sklepach Google Play i AppStore, cały czas jest rozwijany, wprowadzane są nowe udoskonalenia. Aplikacja nie jest długo na rynku, więc nie ma zbyt wielu użytkowników, a często wielu z nich nie widzi jeszcze jej pełnych możliwości zastosowania.

Jakie są plany rozwoju?

Wprowadzić konta prywatne, przypominanie o ważnych datach i kilka innych ciekawych udoskonaleń. Pomysłów na rozwój jest dużo, potrzeba tylko czasu i środków. Inwestycja w marketing.