Branża:

moda i uroda

zdrowie i uroda

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

dobry-salon.pl – salony dla Twojej urody

Branża: zdrowie i uroda,
Finansowanie: własne
Model biznesowy: reklama
Adres: http://dobry-salon.pl/

 

 


Czym jest serwis dobry-salon.pl?

Dobry-salon.pl to serwis dla poszukujących informacji o firmach z branż związanych z urodą (salon kosmetyczny, salon fryzjerski, salon odnowy biologicznej, medycyna estetyczna, makijaż permanentny, pedicure leczniczy, tatuaż itp.). Strona pozwala na łatwe i szybkie znalezienie przez użytkowników najlepszego salonu urody w ich okolicy.

Dobry-salon.pl to również oceny oraz opinie użytkowników. Na ich podstawie tworzony jest ranking dla danej lokalizacji.

Jaki problem rozwiązujecie?

Serwis dobry-salon.pl rozwiązuje dwa problemy: przede wszystkim to baza salonów, których wyszukiwanie odbywa się za pomocą formularza (pola „co”, „gdzie”) lub poprzez wybór typu salonu oraz lokalizacji z rozbudowanej listy. Dodatkowo, by ułatwić życie naszym Użytkownikom, dla dziesięciu największych miast lokalizacje salonów podzieliliśmy wg dzielnic, z czego dla siedmiu z nich wg osiedli.

Dobry-salon.pl to również platforma umożliwiająca publikację opinii oraz ocen firm świadczących usługi. Ocena salonu to średnia ilość gwiazdek z ocen wg następujących kryteriów: jakości zabiegu/usługi, obsługi, wystroju salonu/atmosfery, czy też stosunku jakości do ceny.

Do kogo kierujecie swój produkt/swoją usługę?

Grupą docelową są osoby, w szczególności kobiety, które poszukują informacji o firmach z branży health&beauty. W dobie zakupów grupowych oraz często wątpliwej jakości usług w promocyjnej cenie, nasz serwis umożliwia podzielenie się wrażeniami pozytywnymi lub negatywnymi z innymi użytkownikami.

Jaka jest wasza konkurencja? Co jest Waszą przewagą nad nią?

W polskim Internecie jest kilka podobnych serwisów, jednak niektóre z nich mało rzetelnie podchodzą do tematu. Misją dobry-salon.pl jest ułatwienie użytkownikom znalezienie firm z branży związanych z urodą. Nasz serwis skupia się tylko na jednym – bazie salonów oraz rankingu tworzonym przez użytkowników. Nie przytłaczamy zbędną treścią – nasz serwis jest przejrzysty i prosty w obsłudze oraz zawiera dokładny podział na typy salonów oraz lokalizacje. Funkcjonalność serwisu wraz z treścią sprawia, że strona jest bardzo czytelna i wygodna do poszukiwań salonów urody w Polsce. Komentarze i recenzje dokonują swoistej selekcji, dzięki czemu można z pełnym zaufaniem wybrać najlepszy salon w okolicy.

Jaki jest model biznesowy?

Model biznesowy można określić jako reklamowy. Reklama kierowana jest do Osób (Klientów), które posiadają salony urody i dążą do ich wypromowania. Reklama w dobry-salon.pl to rozszerzenie profilu salonu m.in. o :

  • dodatkowe informacje teleadresowe,
  • prezentację oferty,
  • zdjęcia oraz wideo,
  • promocję na stronach wyszukiwania.

Wychodząc naprzeciw zróżnicowanym potrzebom przygotowaliśmy kilka pakietów.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoi zespół młodych ludzi, z wykształcenia kosmetolodzy i informatycy, którzy połączyli swoje pasje zawodowe tworząc serwis dobry-salon.pl.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Dobry-salon.pl jest największym ogólnopolskim serwisem o firmach z branży kosmetycznej. Serwis ruszył 1 grudnia 2010r. Po roku działalności możemy pochwalić się liczbą 1500 unikalnych użytkowników dziennie. Zostaliśmy nominowani przez Internautów oraz Kapitułę Konkursu w konkursie Polski Internet w kategorii Moda i Uroda. Obejmujemy patronat medialny nad największymi imprezami w branży zdrowie i uroda w Polsce. Jak na startup uważamy, że są to bardzo dobre wyniki i świadczą o wysokim zapotrzebowaniu na informacje jakich dostarcza. Liczba odwiedzin wzrasta z miesiąca na miesiąc, co motywuje zespół do dalszej pracy.

W jaki sposób projekt jest finansowany?

Projekt jest finansowany z własnych środków, wymyślony i wykonany przez właścicieli/zespół serwisu.

Jakie są plany rozwoju?

Będziemy starać się pozyskiwać coraz więcej użytkowników. Planujemy cały czas ulepszać stronę, pracujemy także nad nowymi funkcjonalnościami i poprawieniem użyteczności portalu.