Branża:

społeczność

grafika i design

kultura i sztuka

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

inny

PersonalArt.pl

Czym jest Wasz projekt?

W dobie nowoczesnych technologii sprzedaż w Internecie rewolucjonizuje kolejne branże, również te uznawane do niedawna za dość konserwatywne jak domy aukcyjne i galerie sztuki. Galeria PERSONALART.PL prezentuje swą ofertę w Internecie, choć wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, uruchomiliśmy również showroom ekspozycyjny. Z powodzeniem oferujemy Klientom prace zarówno artystów o ugruntowanej pozycji na rynku sztuki, jak i wyselekcjonowane dzieła młodych obiecujących twórców.

Jaki problem rozwiązujecie?

Galeria internetowa posiada szereg zalet dla osób zainteresowanych rynkiem sztuki. Za pośrednictwem internetowej galerii sztuki, dzieło stworzone przez artystę, ma szansę dotrzeć do maksymalnej liczby odbiorców, natomiast osoba zainteresowana jego kupnem, zyskuje możliwość zapoznania się z nową ekspozycją na ekranie komputera, telefonu lub tabletu w domowym zaciszu. Co więcej, może wybierać spośród kilku tysięcy dzieł zebranych w jednym miejscu i posegregowanych tak, by jak najbardziej ułatwić poszukiwania iwybór odpowiedniego obrazu, fotografii, rzeźby: kategoriami, tematycznie, cenowo, wg techniki wykonania czy nazwiska autora. Dodatkowo za jednym kliknięciem Klient Galerii PERSONALART może zamówić ramę do wybranego przez siebie obrazu, grafiki, fotografii, inkografii.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Galeria PERSONALART.PL kieruje swą ofertę do zarówno do znawców i kolekcjonerów  sztuki, jak i osób, które sztuką zainteresowały się niedawno. Klienci, którzy nie mają jeszcze doświadczenia w kupowaniu dzieł sztuki i chcą aby nieco ukierunkować ich na dobre wybory, mogą skorzystać z oferowanego przez nas doradztwa kontaktując się z nami za pośrednictwem e-mail lub telefonicznie. Odpowiadamy na wszystkie pytania i udzielamy profesjonalnego doradztwa.

Kto stoi za projektem?

Założycielem oraz pomysłodawcą Galerii Sztuki PERSONALART, której oficjalny początek to grudzień 2008 roku, jest Łukasz Pietrzak. Jest absolwentem łódzkiej ASP (wzornictwo) oraz SGH w Warszawie (Design Management). Obecnie grupa osób zajmujących się współpracą bezpośrednią z artystami i klientami liczy dwie osoby. Za rozwój technologiczny galerii odpowiada zespół programistów. Współpracują z nami również osoby odpowiedzialne za obsługę techniczną: oprawę obiektów oraz logistykę.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Mamy podpisane umowy o współpracy z czołowymi polskimi artystami oraz wyselekcjonowanymi artystami młodego pokolenia.

Jakie są plany rozwoju?

Umacnianie silnej pozycji na rynku sztuki, wyznaczanie trendów technologicznych, dodawanie kolejnych aplikacji ułatwiających zakup dzieł sztuki, udoskonalanie dodatkowych usług.