Czym jest Wasz projekt?
Z miłości do gór – a w tym szczególnie Bieszczadów postanowiliśmy stworzyć platformę komunikacji między trzema istotnymi podmiotami: turystom, który przyjeżdża w dzikie tereny Bieszczad w poszukiwaniu noclegu, atrakcji, usług, lokali czy ciekawych miejsc w regionie a miłośnikami Bieszczad, którzy o tym terenie wiedzą wiele dobrego i tego złego, a także podmiotom komercyjnym – usługodawcom turystycznym z regionu. Będąc nieustannie „na miejscu” weryfikujemy informacje i biznes poprzez np. wirtualny spacer, business views, fotografie.
Jaki problem rozwiązujecie?
Dostarczamy lokalnemu biznesowi możliwość poznania opinii i potrzeb mieszkańców, miłośników, a także turystów przyjeżdżających w Bieszczady. Z kolei dla tych udostępniamy informacje o tym co i w jakim standardzie spotka ich po przyjeździe w Bieszczady. Wzajemna komunikacja pozwala na wprowadzanie modyfikacji w ich sposobie działania – turysta nie będzie rozczarowany, a jak już do tego dojdzie to może oceniać i podsuwać kolejne pomysły i argumenty dla biznesu by uzupełnił lukę czy niedoskonałość w swych usługach.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Projekt skierowany jest przede wszystkim do „ludzi, którym blisko w Bieszczady” zarówno mentalnie jak i fizycznie. Jest to komunikacja przedsiębiorców lokalnych ze swymi klientami – miłośnikami Bieszczad, a także tym, którzy po raz pierwszy chcą je odwiedzić i czegoś się o nich dowiedzieć, poznać je.
Kto stoi za projektem?
Przede wszystkim jesteśmy blisko związani z regionem, a zarazem tematyką serwisu. „Myślimy globalnie, działamy lokalnie”. W zespole jest 3 osoby, z której każda odpowiada za swoje ściśle określone zadania. Webdev czuwa nad poprawną funkcjonalnością platformy, jedna osoba jest stale dyspozycyjna dla podmiotów z niej korzystających oraz trzecia osoba odpowiedzialna jest za weryfikację treści jak np. Tworzenie Business Views w usługach noclegowych, gastronomicznych czy innych ciekawych miejscach w Bieszczadach.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt przeszedł pierwsze etapy testów, zostały uruchomione funkcjonalności z 1 etapu rozwoju. Aktualnie oczekuje na feedback użytkowników w celu wprowadzenia modyfikacji, by przejść do wprowadzania kolejnych funkcjonalności, które umożliwią rozpoczęcie właściwej kampanii reklamowej.
Jakie są plany rozwoju?
W przeciągu najbliższych dwóch lat chcemy stać się numerem 1 źródła wiedzy w sieci nt. regionu Bieszczad. Źródło to ma być dynamiczne – jak wskazuje na to definicja komunikacji. Projekt w stałym rozwoju, tworzony z pasji i braków informacji o regionie. Staramy się, by użytkownicy platformy czuli się „jak w domu” i sami go tworzyli mając realny wpływ na fizyczny obraz regionu Bieszczady poprzez wspólne działanie.