Czym jest Wasz projekt?
Imgrin daje możliwości dobrze znane ze wszystkich innych serwisów z obrazkami. imgrin działa w sposób podobny do stron, na których buduje się społeczności wokół zdjęć i obrazków. Dlaczego kopiujemy rzeczy znane? Robimy to, bo chcemy w oparciu o te funkcje osiągnąć coś, czego nie ma w “masowym” Internecie. Tworząc portal o charakterze społecznościowym pragniemy, by aktywność użytkowników przekładała się na korzyści nie tylko dla twórców, ale i samym użytkowników oraz organizacji charytatywnych.
Jaki problem rozwiązujecie?
Wierzymy, że pojedynczy użytkownik ma prawo dowolnie definiować na co przeznaczane są dochody generowane z jego pracy dla portalu. Może też sam zarabiać. Model Share & Earn pozwala na zarabianiu poprzez wygenerowany przez użytkowników ruch w serwisie. Jak zarabiać? Model zarabiania opiera się na udostępnieniu przez imgrin.pl powierzchni do publikowanie reklam. Aktualnie dostawcą reklam jest AdTaily. Aby opublikować reklamę należy założyć konto w AdTaily, a pozyskany kod reklamy wkleić w panelu użytkownika.
Do kogo kierujecie swój projekt?
imgrin.pl to strona o charakterze rozrywkowym. Projekt skierowany jest do osób, które lubią przeglądać najciekawsze obrazki znalezione w sieci, a dodatkowo chcą czerpać z tego zysk i wspierać organizacje charytatywne.
Kto stoi za projektem?
Twórcą imgrina jest firma 21CN.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Aplikacja jest w wersji BETA, ale posiada wszystkie kluczowe funkcjonalności. Wyposażona jest już w funkcję dodawania reklam przez wszystkich użytkowników imgrina. Imgrin zachęca fundacji charytatywnych oraz inne stowarzyszenia działające na terenie Polski do publikowania swoich reklam w serwisie (za darmo).
Jakie są plany rozwoju?
Plany na przyszłość uwzględniają rozwój strony pod względem funkcjonalności znanych z innych portali społecznościowych oraz powiększenie kręgu zarejestrowanych użytkowników. Zakładamy, iż zwiększenie ilości odbiorców imgrina równa się większym zarobkom, które trafią do użytkowników prowadzących swoje kampanie reklamowe.