Czym jest Wasz projekt?
Sociaffily to narzędzie trackingowe, które pozwala w szybki sposób mierzyć skuteczność linków w kanałach social media. Udostępniamy możliwość śledzenia linków, kliknięć, sprzedaży i konwersji. Ponadto agencje social media mogą dzięki Sociaffily rozliczać się ze swoimi Klientami na bazie prowizji CPC lub CPA/S za konwersje.
Jaki problem rozwiązujecie?
Do tej pory większość kanałów marek w Social Media kierowało na zewnątrz popularnymi skracaczami linków, które dostarczają znikome dane analityczne (ilość kliknięć rozłożona w czasie, czy demografia z dokładnością tylko do kraju). Sociaffily dostarcza szereg modułów analitycznych i raportowych, pomiaru skuteczność, analizy trendów, źródeł, demografii z dokładnością do miasta a także możliwość cyklicznych raportów na e-maile własne lub Klienta.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Agencje Mediów Społecznościowych lub komórki odpowiedzialne za te działania w agencjach interaktywnych, czy domach mediowych oraz firmy prowadzące kanały w social media samodzielnie.
Kto stoi za projektem?
Sociaffily to produkt The Affily (theaffily.com).
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Wystartowaliśmy oficjalnie 22 lipca 2013. Obecnie od czasu zamkniętych testów z Sociaffily korzysta już kilka znanych marek w ramach swoich kanałów na Facebook’u (m.in. Fujitsu).
Jakie są plany rozwoju?
Chcielibyśmy upowszechnić nasze narzędzie na rynku polskim wśród agencji social media i przekonać do tego, że warto wyciągać więcej danych i wniosków ze skuteczności linków niż jedynie ilość kliknięć. Później naturalnym dla nas rozwojem jest promocja naszego narzędzia za granicą. Jego promocję za granicą planujemy rozpocząć 30/31 października w ramach Web Summit w Dublinie, na które wybieramy się jako Exhibitor razem z The Affily.