Czym jest Wasz projekt?
Virtuala to realizacja pomysłu na usługi biurowe dla biznesu. Teraz już nie musisz zatrudniać pracowników do prowadzenia Twojego biura. Jeżeli się zdecydujesz to wszystkie prace biurowe może wykonać za Ciebie wirtualny asystent. W ofercie można odnaleźć między innymi takie pozycje jak zarządzanie kalendarzem, copywriting czy zarządzanie informacją. Mówiąc krótko Virtuala to profesjonalne prowadzenie biura.
Jaki problem rozwiązujecie?
Często firmy poszukują specjalistów do wykonywania drobnych prac biurowych. Mogą to być tłumaczenia, wyszukiwanie informacji w internecie, obsługa profili na portalach społecznościowych, wprowadzanie danych do baz danych czy inne podobne zadania. Decydując się na współpracę z nami klient nie musi tracić czasu na poszukiwania wykonawcy do każdego zadania. Wystarczy, że zleci to nam, a zaoszczędzi czas i pieniądze. Aby skorzystać z proponowanych usług wystarczy wejść na stronę internetową i przez formularz zlecić wybrane zadanie.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Usługi biurowe Virtuala skierowane są szczególnie do małych i średnich firm, których nie stać na zatrudnienie do tego zadania kolejnej osoby. Doskonale rozumiemy, że przy w niewielkich firmach nie zawsze można sobie pozwolić na zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za prowadzenie biura. Czasem lepiej skorzystać z wirtualnego asystenta, który nie spędza całych dni w biurze, a pracuje tylko wtedy gdy naprawdę ma zadania do wykonania.
Kto stoi za projektem?
Twórcami projektu są dwie osoby z dobrą znajomością zasad i warunków efektywnego wykorzystania narządzi informatycznych w biznesie. Specjalizujemy się w optymalizacji procesów, które prowadzą do wzrostu wydajności firmy. Virtuala została zbudowana na doświadczeniu, które wynieśliśmy przez kilka współpracy z polskimi i międzynarodowymi korporacjami.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Została ukończona faza techniczna projektu i rozpoczęliśmy normalne działanie. Obecnie najwięcej uwagi poświęcamy na działania marketingowe.
Jakie są plany rozwoju?
Jako nowa firma na rynku chcemy zdobyć stałą grupę klientów i ustabilizować naszą pozycję na rynku. Myślimy także nad stopniowym poszerzaniem oferowanych usług. Naszym celem jest także promocja outsourcingu usług biurowych. Jest on popularne za granicą i przynosi tamtejszym firmom spore oszczędności, natomiast w Polsce wiedza o takim modelu biznesowym jest mała.