Czym jest Wasz projekt?
WorkTrip.pl – kompletna platforma zarządzania organizacją konferencji i wyjazdów firmowych. Serwis powstał by ułatwić kontakty branży hotelowej z klientami biznesowymi. To narzędzie pozwalające szybko i łatwo znaleźć odpowiednie miejsce na organizację konferencji wraz z dodatkowymi atrakcjami (typu paintball, kulig, quady, itp.). Przydatność serwisu WorkTrip.pl w codziennej pracy doceniają pracownicy działów HR, marketingu oraz kadry menedżerskiej. Ponadto serwis Worktrip.pl stanowi idealną platformę do prezentacji oferty hoteli oraz firm firm oferujących usługi około konferencyjne.
Jaki problem rozwiązujecie?
Serwis WorkTrip.pl wprowadził na rynek e-usług nowatorskie narzędzie, które w sposób innowacyjny kojarzy branżę hotelową z klientami biznesowymi. Zastosowane rozwiązania pozwalają usprawnić komunikację na drodze KLIENT – HOTEL – ATRAKCJE. Klienci korzystający z tej e-usługi otrzymują spersonalizowaną ofertę w jednym miejscu, bez konieczności osobnego porównywania oddzielnych propozycji. Dzięki temu Wysyłając zapytanie ofertowe organizator kontaktuje się jedynie z hotelem, a cały proces od zamówienia, przez umowę, po organizację imprezy przebiega online.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Główną bazę stanowią obiekty hotelowe i sale konferencyjne, które są nadrzędnymi podmiotami w procesie organizacji konferencji i przejmują rolę koordynującą w całym procesie, od zapytania do umowy Drugą grupę usług stanowią firmy świadczące usługi około konferencyjne, niezbędny element dobrze zaplanowanej konferencji. Sprawne połączenie tych dwóch grup gwarantuje powodzenie i sprawną organizację. Trzecią grupę stanowią firmy zajmujące się organizacją event’ów. dla nich stworzyliśmy mechanizm pozwalający klientowi zlecić organizację konferencji ze wskazaniem obiektów i atrakcji.
Kto stoi za projektem?
Pomysłodawcami projektu są osoby związane z rynkiem usług hotelarskich.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Projekt osiągnął użyteczną funkcjonalność. Podlega pracom rozwojowym.
Jakie są plany rozwoju?
Poszerzanie grupy Użytkowników, podnoszenie jakości obsługi i rozwój funkcjonalności serwisu.