Czym jest Wasz projekt?
Istnieją na polskim rynku modowe sklepy internetowe, jednakże nie ma swoistej wyszukiwarki modowej, która łączyłaby wszystkie marki wraz ze ściśle wyselekcjonowanymi produktami w jednym miejscu. Warto skorzystać z yosh’a, ponieważ w jednym miejscu możemy przeglądać ulubione produkty modowe za pomocą zaawansowanych filtrów, kategorii i sekcji. Istnieje możliwość porównania cen, dzięki czemu mamy pewność, że kupimy produkt najtaniej. W niedalekiej przyszłości planujemy dodanie możliwości tworzenia własnych stylizacji modowych, określenia preferencji modowych, oraz blogów.
Jaki problem rozwiązujecie?
Rozwiązujemy przede wszystkim problem przeglądania setek, jak nie tysięcy, produktów modowych w celu odnalezienia tego, który spełni nasze oczekiwania. Dzięki stworzeniu własnych preferencji modowych możemy przeglądać rzeczy, które odpowiadają naszym gustom w zakresie mody. Z yosha można korzystać bez ograniczeń, w niedalekiej przyszłości każdy z użytkowników będzie mógł prowadzić własnego bloga modowego, dzielić się swoimi pomysłami na stylizację.
Do kogo kierujecie swój projekt?
Do osób, które kupują odzież oraz obuwie przez Internet, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Działamy na zasadzie agregowania wszystkich produktów modowych, a użytkownik może za pomocą kliku kliknięć wyszukać ubrania odpowiadające jego gustom modowym. Posiadamy liczebne kolekcje zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet.
Kto stoi za projektem?
Magda i Kasia – rozumiejące potrzeby kobiet robiących zakupy w internecie posilone doświadczeniem w marketingu. Posiadamy ponad 15 letnie doświadczenie w działach marketingu znanych brandów takich jak Coca-Cola. Współpracujemy z freelancerami w zakresie zarządzania social media oraz marketingu internetowego w wyszukiwarkach internetowych. Projekt niedawno wystartował, toteż na chwilę obecną na rozwoju produktu.
Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?
Na chwilę obecną skupiamy się przede wszystkim na udoskonalaniu produktu oraz nad wdrożeniem dodatkowych funkcjonalności takich, jak tworzenie własnych stylizacji, tworzeniu społeczności blogowej oraz algorytmem wyszukującym produkty modowe odpowiadające gustom naszych użytkowników. W styczniu odnotowaliśmy ponad 5000 wizyt.
Jakie są plany rozwoju?
Chcemy przede wszystkim wdrożyć wszelkie niezbędne poprawki produktowe, tak aby yosh wyglądał tak, jak ma docelowo wyglądać. Na chwilę obecną trwają prace nad stworzeniem algorytmu wyszukującym produkty modowe według gustów, wdrożenie platformy społecznościowej dla miłośników mody oraz usługi umożliwiającej tworzenie własnych stylizacji modowych. Skupiamy się również na prowadzeniu kampanii marketingowych w social mediach oraz w wyszukiwarkach internetowych.