Sukces w linijce. Odpowiadaj na potrzeby użytkowników – Maciej Koper

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Pierwsze pieniądze zarobił już w podstawówce, kiedy to mył samochody rodzinie i znajomym. Dziś Maciej Koper stoi na czele Przeznaczeni.pl, największego w Europie serwisu randkowego dla osób z wartościami chrześcijańskimi. Jaka jest jego recepta na sukces?

Na zdjęciu: Maciej Koper, twórca Przeznaczeni | fot. materiały prasowe 

– Na sukces przedsięwzięcia nie ma wpływu czy próbujesz kogoś skopiować czy twój pomysł jest oryginalny i niepowtarzalny, lecz na ile realizujesz potrzeby swoich użytkowników. Przewozy osób istniały i będą istnieć, ale dzięki Uber taxi te potrzeby są inaczej realizowane, bardziej elastycznie, nowocześnie (…) – powiedział, w rozmowie z nami.

Przeznaczeni.pl zrzesza 570 tysięcy użytkowników, do tej pory połączył 9 200 par i pomógł stworzyć 3 300 małżeństw. Za sukcesem tego serwisu randkowego stoi Maciej Koper. Według niego, żeby stworzyć biznes, trzeba odpowiadać na potrzeby klientów oraz dopasować rozwiązania do współczesnych realiów. Wskazuje również, że istotny jest zespół, z którym realizujemy projekt.

Przeczytaj poprzedni artykuł z cyklu pt. „Sukces w linijce” i „Otocz się mądrymi ludźmi, poszerzaj horyzonty i rób swoje – Maciej Koper (Przeznaczeni i BeneDeo)„.