Fot. unsplash.com
Laureat spędzi blisko dwa miesiące w Dolinie Krzemowej wdrażając swój pomysł w życie. Projekt amerykańskiego uniwersytetu, Singularity University, po raz kolejny wspiera jego absolwent – Sebastian Kulczyk.
Stworzenie technologii znanej z filmu „Avatar”, wykorzystanie sztucznej inteligencji do przeciwdziałania epidemii czy zastosowanie w satelitach sieci mikroczujników badających stan środowiska – Global Impact Challenge przyciąga do siebie wszystkich tych, którzy chcą uczynić naszą planetę odrobinę lepszą. I nagradza, tym co ma najwartościowsze – zapleczem umysłowym stojącym za Singularity University – najważniejszym edukacyjnym think-tankiem na świecie zorientowanym na przyszłość.
Laureat otrzyma bowiem stypendium na intensywny 10-tygodniowy program inkubacyjny SU Ventures Incubator Program. Większość tego czasu (50 dni!) spędzi w siedzibie Singularity University w NASA Research Park w Dolinie Krzemowej. Tam, w otoczeniu najlepszych menedżerów i mentorów z takich firm jak SpaceX, Google, IBM czy Boeing, dowie się jak zrealizować swój pomysł i rozbudować go na skalę globalną.
Polska już dziś może pochwalić się dwoma laureatami Global Impact Challenge: Łukasz Młodyszewski (Nightly) i Paweł Jarmołkowicz (Harimata). Obydwaj zwyciężyli węgierskie edycje konkursu odpowiednio w 2015 i 2014 roku.
Zgłoszenia na Global Impact Challenge potrwają od 15 marca do 26 kwietnia. Organizator – Fundacja Digital University, wyłączny przedstawiciel Singularity University w Polsce – zaprasza szczególnie utalentowanych naukowców, inżynierów, start-upowców i przedsiębiorców. Finał, na który zostanie zaproszonych maksymalnie 10 zespołów odbędzie się 24 i 25 maja w Warszawie. Oprócz finalnych pomysłów, gościom zaprezentowane zostaną wybrane zwycięskie projekty z lat ubiegłych z różnych stron świata, a na scenie wystąpią globalni eksperci z obszaru technologii, w tym: Gilad Gome, Emily Hicks, Supreet Singh Manchanda i Marta Ghiglioni.
JURY: Sebastian Kulczyk, Regina Njima (Singularity University), Supreet Singh Manchanda (anioł biznesu, Dolina Krzemowa), Jowita Michalska (Fundacja Digital University)
Global Impact Challenge to kolejna inicjatywa realizowana w Polsce pod szyldem kalifornijskiego think thanku. Dzięki wsparciu Sebastiana Kulczyka, jesienią ubiegłego roku, uniwersytet zorganizował swoją największą dotychczasową konferencję w naszym kraju – SingularityU Warsaw Chapter.
Na chętnych do udziału w programie czekają formularz aplikacyjny oraz regulamin.