Antygrupa
Na czym polega Behavior-Led Marketing w praktyce? Jak łączyć analitykę i kreatywność? Co powinno znaleźć się w narzędowniku każdego, kto chce na poważnie zająć się marketingową analityką? Na te pytania odpowiada Kama Kotowska, jedna z prelegentek teg...
18 nowatorskich rozwiązań opracowanych w murach Politechniki Krakowskiej można było obejrzeć podczas majowego Dnia Wynalazków. To flagowe wydarzenie organizowane już po raz szósty przez INTECH PK, spółkę celową uczelni.
Bioceltix, giełdowa spółka o profilu weterynaryjnym złożyła do Europejskiej Agencji Leków wniosek o wydanie pozytywnej rekomendacji dla leku weterynaryjnego BCX-CM-J na zwyrodnienie stawów (osteoartrozę) u psów. W ten sposób polski biotech rozpoczął...
Polski startup Quantia pozyskał około 4,8 mln zł (1,2 mln dolarów) na rozwój platformy dla marek konsumenckich, która wykorzystuje rekomendacje oparte o AI. Rundę finansowania poprowadziły fundusz Inovo VC i kolektyw Team X, na czele z Arielem Finkel...
Zbieramy dla Was fintechowe newsy z całego globu. W Ameryce Łacińskiej doszło do rekordowej inwestycji - NG.CASH zyskuje 12,5 mln dolarów. Równie dobrze poradził sobie izraelski Panax. Sporo też działo się na Starym Kontynencie i w USA.
Jakub Pachocki obejmie stanowisko głównego naukowca (chief scientist) w OpenAI. Polak, który był wcześniej dyrektorem ds. badań OpenAI i kierował rozwojem GPT-4 i OpenAI Five, zastąpi Ilyę Sutskevera, współzałożyciela OpenAI.
Uruchomienie akceleratora to dopiero połowa sukcesu. Aby w pełni rozpędzić swój startupowy program wsparcia, trzeba jeszcze powiadomić świat o jego działaniu. Jak się za to zabrać?
O jak Omni, o jak „ochy i achy” – od chwili premiery nowy model OpenAI budzi powszechny zachwyt. Dlaczego? Przyglądamy się uważnie premierowej odsłonie ChatGPT-4o.
Polski fundusz zdecydował się wesprzeć chorwacki startup w ostatniej rundzie finansowania. Spółka, specjalizująca się w tworzeniu narzędzia deweloperskiego do budowania aplikacji za pomocą głosu, zebrała łącznie 4 miliony euro. W tym roku startup był...
Francuski fintech Lydia dzieli swoją aplikację usług finansowych na dwie części i uruchamia nową markę bankowości cyfrowej o nazwie Sumeria. Planuje w nią zainwestować ponad 100 milionów euro i zatrudnić 400 osób w ciągu najbliższych trzech lat.