Antygrupa
Dobór właściwych narzędzi może nam pomóc osiągnąć więcej w ciągu dnia. Jednak nie jest łatwo wybrać te narzędzia, które faktycznie się sprawdzą, bo jest ich tak wiele. Po co więc eksperymentować? Skorzystaj z narzędzi, których używają polscy startupo...
Nie ma jednego, właściwego sposobu, który sprawi, że Twój startup osiągnie sukces. Istnieją jednak drogowskazy, za którymi należy podążać. W naszym przypadku sprawdziło się tych pięć punktów.
Ryzykowne przedsięwzięcie czy gwarancja zawodowego sukcesu? Choć ma wśród przedsiębiorców tylu samo zwolenników, co i przeciwników, nie ulega wątpliwości, że prowadzenie biznesu rodzinnego wciąż jest bardzo popularnym rozwiązaniem w naszym kraju.
Stając za sterem spółki jako członek zarządu odczuwamy dumę, że zaczynamy tworzyć nową wartość i mamy faktyczny wpływ na rozwój przedsiębiorstwa. Często zapominamy że bycie prezesem to nie tylko splendor i chwała, to także ciężka praca a przede wszys...
Informacja prasowa jest doskonałym medium do rozpowszechniania informacji o twoim produkcie. Niestety pracując w agencji PR można szybko zauważyć, iż dziennikarze otrzymują setki takich informacji i wykorzystują tylko niewielki procent otrzymanych ma...
Urząd Komisji Nadzoru Finansowego poinformował dziś, że Artur Granicki został dyrektorem nowego Departamentu Innowacji Finansowych FinTech. Powierzono mu między innymi misję współpracy ze środowiskiem startupowym oraz instytucjami publicznymi w celu...
Duński startup Tame zawiesił sobie poprzeczkę całkiem wysoko. Chce rozwiązać największy problem organizatorów wydarzeń, czyli planowanie. Udostępnił im narzędzie typu „wszystko w jednym“, dzięki czemu skutecznie zapanują nad chaosem.
Rozporządzenie ogólne o Ochronie Danych Osobowych (RODO) to jeden z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy, podgrzany dodatkowo przez aferę z przetwarzaniem danych przez Cambridge Analytica.
Pod koniec ubiegłego roku Slack podniósł swoją wycenę do 5 miliardów dolarów, kilka miesięcy później rozbudował kadrę zarządzającą, a teraz pochwalił się kolejnym osiągnięciem. Z biznesowego komunikatora korzysta coraz więcej osób.
Po trzech latach od głośnego startu Shuttout otrzymał drugie życie. Jego założyciel, Mateusz Chłodnicki wierzy, że dobre zdjęcia zasługują na więcej niż tylko lajki i chce dać użytkownikom nagrody za dzielenie się autorskimi fotografiami.