Antygrupa
O pieniądze z puli miliona dolarów powalczą uczestnicy trzeciej edycji Chivas The Venture! Ruszyła właśnie polska edycja globalnego programu, którego finalista powalczy o główną nagrodę ze startupami z całego świata. Polskie edycje w poprzednich lata...
Jeszcze w czerwcu polska spółka SARE zakładała, że postawi legendarny komunikator Gadu-Gadu na nogi i że odkupi go od obecnego właściciela. Transakcja jednak nie dojdzie do skutku, bo jest zbyt ryzykowna dla przedsiębiorstwa.
Jak najłatwiej pozyskać klienta na nowy produkt? Zasady są proste: trzeba określić, kto jest grupą docelową i zaproponować jej swój produkt, który rozwiązuje problem od A do Z. Niby proste, ale już samo szukanie osób, które mogłyby być zainteresowane...
Miejski akcelerator Startup HUB Warsaw’17 ma pomóc startupom w wejściu na globalne rynki oraz budować pozycję Warszawy jako miasta, w którym powstają innowacje. Właśnie wybrał 30 projektów. Wezmą udział w trwającym kilka miesięcy programie i powalczą...
Jak uwierzyć w swoje pomysły i przekształcić je we własny biznes? Uczestnicy #Academy_Smolna już to wiedzą! Osoby, które uczestniczyły w projekcie, dziś dzielą się opinią na temat udziału oraz w jaki sposób było to przydatne dla rozwoju ich firm.
Po 10 dniach zbiórki na Kickstarterze krakowski startup Pomelody realizuje jej cel i zgarnia 30 tysięcy dolarów. Teraz zamierza osiągnąć kolejny pułap i sięgnąć po dodatkowe 25 tysięcy. Dzięki nim muzyczna platforma edukacyjna trafi do domów dziecka...
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej często wiąże się z podróżami służbowymi. Przedsiębiorca również ma prawo do korzystania z diety czy rozliczenia kosztów związanych z takim wyjazdem. Co można rozliczać i jak to zrobić?
"Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Zaangażuj, a zrozumiem i nauczę się" - powiedział Konfucjusz. Choć od tego czasu minęły tysiące lat, podpisujemy się pod tym w 100%.
Wśród pełnych zapału osób, chcących realizować innowacyjne pomysły na biznes rozbrzmiewa jeden wspólny głos – brakuje miejsca, w którym przyszli startupowcy mogliby dowiedzieć się co zrobić, żeby pomysł przekuć w działanie i założyć startup.
Według Fullestop w I kw. 2017 r. globalny wskaźnik klientów, którzy nie sfinalizowali transakcji w e-sklepach, wyniósł ponad 75 proc. Każdego roku firmy tracą z tego powodu 4 biliony dolarów.