Antygrupa
W 2016 skoncentrowaliśmy się na poszerzaniu bazy restauracji i wzmacnianiu współpracy z dotychczasowymi partnerami. Od stycznia podpisaliśmy ponad 2 tys. nowych umów. Postawiliśmy też na rozwój współpracy z obecnymi partnerami. Rozbudowaliśmy ofertę...
2016 był bardzo intensywny i owocny w Survicate. W lutym zmieniliśmy nasze value proposition. Po długich poszukiwaniach, wielu pomysłach i dyskusjach postawiliśmy na ‘The fastest way to collect feedback from customers”.
Dobiega końca pierwszy na rynku cydru equity crowdfundingowy projekt #AkcjaCydr realizowany przez niezależnego producenta tego trunku – firmę Cydrownia S.A. Tylko do 28 grudnia można nabyć udziały Spółki i tym samym zainwestować w promocję i ekspansj...
Poznański producent inteligentnych rozwiązań dla domu – FIBARO – z tytułem National Champion awansował do międzynarodowego finału prestiżowego konkursu The European Business Awards 2016/2017 sponsorowanego przez RSM. Celem konkursu jest promowanie do...
Becca Brown przez osiem lat pracowała w banku inwestycyjnym Goldman Sachs. W 2008 roku rzuciła bezpieczna posadę i ruszyła ze sprzedażą akcesoriów do ochrony obuwia. Teraz radzi młodym przedsiębiorcom, jak zaplanować karierę.
Kupno Cimagine jest pierwszą akwizycją, którą Snapchat zrealizował w Izraelu. Wykorzysta rozszerzoną rzeczywistość do poprawy efektywności kampanii marketingowych.
Mimo że AirHelp posiada oddziały w wielu miejscach na świecie, to właśnie Gdańsk stał się niekwestionowanym centrum dowodzenia. Tu znajduje się całe zaplecze technologiczno-operacyjne firmy. Tutaj powstają i są udoskonalane nowe produkty, a ponad 150...
Z wielu powodów ten rok był dla Perfect Dashboard fascynujący. Nasz MRR wzrósł o 900% (grudzień do grudnia), podwoiliśmy nasz zespół i zamknęliśmy rundę finansowania z inwestorami z Polski i Stanów Zjednoczonych na pokładzie.
Elektronika i odzież – e-sklepy z tymi produktami cieszyły się największą popularnością podczas grudniowych zakupów w sieci. Rok temu w grudniu strony e-sklepów odwiedziło 71 proc. internautów, a pięć lat temu w tym samym miesiącu ─ 63 proc. Zobacz w...
Znajomi z Doliny Krzemowej mówili Krystianowi Dylewskiemu, że standardowe programy lojalnościowe są nieskuteczne. Nie porzucił wówczas pomysłu na biznes, a dziś z jego rozwiązań korzysta Ministerstwo Finansów.