Antygrupa
Kilka dni temu pisaliśmy o funduszu Inovo.vc, który zainwestował 1,4 miliona złotych w Brand24. Dziś dowiedzieliśmy się o kolejnej inwestycji, tym razem w isivi.pl, który jest inteligentnym portalem pracy przyszłości. Twórcy serwisu wraz z funduszem...
Póki co wartość rynku reklamy online w Polsce wynosi około trzy miliardy złotych. W przyszłym roku natomiast ma przekroczyć wspomniane trzy miliardy. Wtedy też, w Europie, pierwszy raz w historii, wydatki na promocję w sieci przewyższą wydatki na rek...
Amerykański portal rekrutacyjny Glassdoor.com ogłosił wyniki organizowanego od ośmiu lat rankingu Best Places to Work. Pierwsze miejsce zajął amerykański start-up Airbnb, drugie Bain & Company – międzynarodowa firma konsultingowa, natomiast na trzeci...
Rosnąca liczba e-sklepów idzie w parze z coraz częstszymi zakupami Polaków w sieci. Szczególnie w okresie przedświątecznym. Wtedy konsumenci dużo szybciej dokonują wyboru. Czego? Najczęściej elektroniki i książek – wynika z badań przeprowadzonych prz...
Belgijska platforma medyczna zgarnia 4,5 miliona euro. Doctena, bo o niej mowa, przeznaczy kapitał na międzynarodową ekspansję. W 2016 roku zespół stojący za projektem obierze kurs na Szwajcarię.
“Czy jest coś istotnego, z czym niewiele osób zgodziłoby się z tobą?” - to pytanie, które na początku swojej książki rzuca Peter Thiel.
Izrael wprowadza wizy dla specjalistów z branży IT. Czy zmiany w prawie imigracyjnym wzbogacą lokalne środowisko startupowe o zagranicznych przedsiębiorców?
Z pomocą przy świątecznych przygotowaniach przychodzi Uber. W ramach akcji UberCHOINKA w środę 16 grudnia, od godziny 15:00 do 21:00, użytkownicy aplikacji będą mogli zamówić świąteczne drzewko do swojego domu za pomocą jednego kliknięcia w aplikacji...
Polki coraz chętniej korzystają z aplikacji mobilnych. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez firmę badawczą PMR, już 9 na 10 użytkowniczek smartfonów wykorzystuje aplikacje mobilne. Jednocześnie ponad połowa badanych deklaruje, że miesię...
Według szacunków PCG, tylko w czasie jednego roku Niemcy wydają na e-zakupy ok. 53 mld dolarów. A Polacy? Zaledwie 8,6 mld dolarów. Dlaczego nie kupujemy przez internet, skoro, jak podaje Sociomantic Labs, w Polsce jest już 22 tysiące e-sklepów?