Antygrupa
Wczoraj na konferencji Generation Mobile 2012 miałem okazję kolejny raz przekonać się, że dosłownie przepaść dzieli wystąpienia prelegentów polskich i zagranicznych. I nie o języku tu mowa.
Firma IT System Sp. z o.o. wprowadza na rynek DocWin.com – platformę do przechowywania oraz przetwarzania dokumentów. System umożliwia zarządzanie plikami elektronicznymi, jak i papierowymi - poprzez konwersję na formę cyfrową dzięki technologii OCR.
Ponad 50% badanych firm przeprowadza więcej niż jeden webinar dziennie, w którym statystycznie uczestniczą osoby z 2 krajów. Najczęściej firmy spotykają się online w celach edukacyjnych, pozyskania nowych kontaktów oraz wzmocnienia pozycji firmy na r...
Polska chmura Storino.pl weszła do największych e-sklepów ze sprzętem elektronicznym.
W świecie, gdzie klient oczekuje od większości firm strony mobilnej serwisu, startupy takie jak Appstack wydają się być idealnym rozwiązaniem. Chcesz oferować swoim klientom zniżki, być z nimi w stałym kontakcie oraz reklamować swoją firmę w wyszukiw...
Vook to startup dla wszystkich tych, którzy marzą o wydaniu swoich ebooków. Jego funkcjonalności pozwalają na tworzenie książki (poprzez edytowanie okładki, dodawanie filmów oraz dźwięków audio), jej publikację oraz bezpośrednią sprzedaż do największ...
Guardian Streetstories to przede wszystkim historie związane z danym zakątkiem miasta. Aplikacja działa wyłącznie w Londynie w dzielnicy King Cross, ale nadal jest rozwijana i aktualizowana. Korzystając ze smartfona, oprócz słuchania naszej muzyki mo...
Duża popularność zakupów grupowych wynika nie tylko z możliwości zaoszczędzenia kilku(set) złotych miesięcznie. Okazuje się, że zakupy grupowe to przede wszystkim doskonałe źródło inspiracji i pomysłów na aktywne spędzenie wolnego czasu.
Raportowanie mobilne sprzedaży obecne już jest na polskim rynku od mniej więcej 10 lat. W tej chwili mało która firma produkcyjna, czy handlowa sprzedaje w sposób tradycyjny zbierając zamówienia na kartce, bądź wypisując ręcznie faktury. O jego korzy...
Sieć afiliacyjna Netsales, należąca do agencji performance marketingowej Cube Group S.A., wyodrębniła ze swoich struktur nową markę FashionFan.