Antygrupa
21 października Glossy Media (sieć reklamy, której grupą docelową są niemal wyłącznie kobiety) zorganizowała we Wrocławiu konferencję promującą ich usługi. Poprosili mnie, bym powiedział parę słów o „kobiecej stronie e-commerce”. Cóż, opowiedziałem....
Jednym z największych minusów gotowych platform sklepowych jest brak szybkiej możliwości wprowadzania indywidualnych funkcjonalności, w zależności od potrzeb pojawiających się u konkretnego e-sprzedawcy. Oprogramowanie Selly.pl zrywa z tym "standarde...
W połowie października ruszyła nowatorska platforma afiliacyjna o nazwie Buily (czyt. bajli). Nowa platforma kieruje swoją ofertę do sklepów internetowych oraz portali tematycznych.
Początek Internet Poland Conference&Expo już za niecałe dwa tygodnie. W czasie dwóch dni trwania eventu będą miały miejsce trzy imprezy: Forum IAB, gala rozdania nagród Mixx Awards oraz targi branżowe. Ostatni punkt to całkowita nowość w corocznej im...
8 polskich firm otrzymało nominację w organizowanym przy współpracy TechCrunch Europe konkursie The Europas Awards. Polskie projekty konkurują z firmami technologicznymi z całej Europy. Pomóc w odniesieniu sukcesu może każdy – wystarczy oddać swój gł...
W dobie digitalizacji naszego życia, tworzenia startupów ułatwiających kontakty międzyludzkie, powstają projekty typu Sincerely – czyli w skrócie mówiąc: narzędzie do tworzenia i wysyłania pocztówek stworzonych na telefonie
Dziś przedstawiamy Wam projekt Skmmr, który pozwala na dzielenie się treściami, filmikami czy zdjęciami z osobami z bliskiego kręgu przyjaciół.
Ideą projektu miniFUCHA.pl było stworzenie miejsca, w którym użytkownik może zamieścić ogłoszenia jako zleceniodawca, a także zleceniobiorca, dotyczące wykonania "szybkiej pracy", tzw. fuchy.
O drukowaniu ściąg na sprawdziany, a jednocześnie o pomaganiu w nauce, o krótkich i efektywnych sesjach przyswajania wiedzy i wreszcie o pobieraniu legalnych mp3 rozmawiamy z Marcinem Młodzkim, reprezentującym projekt Fiszkoteka.pl.
O serwisie MyDeal.pl i rynku zakupów grupowych rozmawiamy z Adamem Kaliszewskim, Head of Operations & IT, MyDeal.pl.