Antygrupa
Sotrender opublikował nowy raport, w którym po raz pierwszy w Polsce przeanalizował relację pomiędzy zaangażowaniem, a liczbą fanów na próbie blisko 4,5 polskich profili.
SmartGardener to miejsce, które pozwoli ci zarządzać ogrodem tak, aby owoce ziemi starczyły dla całej rodziny. Pomóc w tym ma szereg zakładek, ułatwień i porad zamieszczonych w panelu użytkownika. Zaczynamy od przeniesienia naszego ogrodu do systemu.
Platforma Milestonehero.com to najnowszy produkt zrealizowany przez INVESTIN, polski fundusz inwestujący w start-upy we wczesnej fazie rozwoju. Serwis miał swój debiut podczas eliminacji do konkursu Intel Business Challenge Europe 2013.
Zrozumienie, jak ważne jest dbanie o emocje klientów - szczególnie w czasach Facebooka, Twittera i rosnącej popularności blogów osobistych - może pozwolić na uniknięcie niejednego kryzysu i zbudowanie solidnego wizerunku marki.
Robisz startup? Znakomicie! Głowa aż kipi od pomysłów i kreatywności, nie wiesz, gdzie włożyć ręce. Masz klarowny obraz tego, co zamierzasz stworzyć i zastanawiasz się, jak najskuteczniej to osiągnąć.
Wszyscy robimy błędy, robię i ja. Sztuką jest tych błędów nie powtarzać. Postanowiłem więc spisać pięć najczęściej spotykanych. Przeczytaj je i zacznij się ich wystrzegać. Wyjdzie Ci to na dobre.
Przedsiębiorstwo, którego flagowym produktem jest wyszukiwarka, postanowiła za śladem innych udostępnić w miejscach publicznych internet. Mieszkańcy miasta w Dolinie Krzemowej niebawem będą mogli odpoczywać i korzystać z dobrodziejstw bezpłatnej siec...
Fundusz venture capital StartMoney zainwestował w Biogenetica International Laboratories Sp. z o.o., innowacyjną spółkę specjalizującą się w programach diagnostyki genetycznej.
Aktywność sportowa, to warunek konieczny dla dbających o kondycję fizyczną. Wiele dyscyplin wiąże się ze wspólnym spędzaniem czasu. Jak zebrać szybko chętnych na mecz? Opisywany startup ułatwi nam właśnie organizowanie spotkań na tle sportowym. Za da...
Zbudowałeś serwis, ale po pierwszej kampanii okazuje się, że nikt nie wraca? Gorączkowo robisz redesign, dodajesz kolejne opcje... Ale czy tego właśnie chcą Twoi użytkownicy?