Antygrupa
Przepis na sukces aplikacji mobilnej, wykorzystanie QR-kodów i SMS-ów w biznesie oraz sposób na monetyzację gier i aplikacji mobilnych – oto tematy nadchodzących inter-AKCJI, śląskich spotkań z branżą interaktywną. Najbliższe spotkanie już w czwartek...
Już w czwartek 21 czerwca o godz. 17:30 Fundacja Netcamp zaprasza na kolejne inspirujące spotkanie IT w Szczecinie. Mateusz Belattaf z Fanpointa wyjaśni jak wykorzystać Facebook API, Maciej Zagozda z Taskbeat opowie o zarządzaniu wirtualnym zespołem...
Wystartował serwis crowdfunders.pl skierowany do użytkowników zainteresowanych współfinansowaniem projektów inwestycyjnych z wykorzystaniem idei crowdfundingu. Zgodnie z jej założeniami, duża grupa internautów dysponujących zwykle niewielkimi kwotami...
W e-commerce na Facebooku bez zmian. Allegro, największym fanpage’em w branży, urosło o 5% zyskując 45 tys. nowych fanów. Po Allegro największy przyrost fanów (15% i 37 tys. fanów) należy do strony serwisu Butyk.pl, zajmującej 3. miejsce po fanpage’u...
MyHeritage, najpopularniejsza sieć rodzinna w Internecie ogłosiła dzisiaj, iż osiągnęła kamień milowy w zakresie jednego miliarda profili. Miliard profili w prawie dwudziestu trzech milionach drzew genealogicznych utworzone przez miliony rodzin korzy...
Przez długi czas broniłem się przed ocenianiem innych startupów. Jednak chyba czas na pierwszy wyjątek, który też nie będzie o samym projekcie, a o jego komunikacji.
PayU SA – dostawca płatności internetowych – została partnerem poznańskiego oddziału Project Management Institute (PMI) – międzynarodowej organizacji promującej profesjonalizm w zarządzaniu projektami biznesowymi. PayU będzie wspierać merytorycznie d...
Pod koniec maja wystartowała wersja testowa nowego ogólnopolskiego portalu edukacyjnego skierowanego do wszystkich, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę i dzielić się nią z innymi. Platforma ma na celu zrewolucjonizowanie systemu nauczania i umożliwien...
O aplikacjach, które lubi i poleca opowiedziała nam Monika Mikowska, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu międzynarodowej agencji technologicznej Janmedia, prelegentka licznych konferencji, publicystka oraz blogerka jestem.mobi.
"Make my logo bigger" - chyba najczęściej używana fraza w komentarzach wysyłanych do projektantów. Powoduje opad szczęk i rąk. A mogłoby być inaczej, wystarczy zwiększać świadomość i wiedzę branży.